Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اول چهاردهمین دوره لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی آقایان برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، مرحله اول چهاردهمین دوره لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی آقایان با حضور ۹ تیم از فردا ۶ آبان ماه در آکادمی اسکیت انقلاب آغاز و تا ۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

در این مسابقات تیم های شهرک امید، ام دات آر، میثاق، سایمان تبریز، آکادمی روزبه قزوین، کمیته رینک هاکی، لنجان اصفهان، پرشین قم، سامان گسترهمدان حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات در چهار مرحله برگزار و تیم ها به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند. مرحله اول دوازدهمین دوره لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی بانوان نیز در روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان ماه برگزار خواهد شد.
 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر انقلاب رقابت اسکیت ۱۳ آبان ورزش دوره لیگ برتر اسکیت اینلاین هاکی مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس