Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:54:29 GMT

ادامه بحران؛ مهاجری همچنان در تمرین شهرخودرو!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۹۰۶۸

ادامه بحران؛ مهاجری همچنان در تمرین شهرخودرو!

سرمربی برکنار شده تیم شهرخودرو امروز هم در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت باشگاه شهرخودرو(پدیده) مشهد همچنان آشفته است و مشخص نیست این تیم برای مسابقه هفته سوم با نفت مسجدسلیمان چه شرایطی پیدا خواهد کرد. اختلافات مالکیتی در باشگاه همچنان ادامه دارد. از طرفی وضعیت نیمکت مشهدی نیز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اینکه اکبر میثاقیان دو شب پیش به عنوان سرمربی جدید شهرخودرو انتخاب شد اما رضا مهاجری سرمربی پیشین این تیم هنوز در تمرینات شرکت می‌کند. مهاجری که به دنبال دریافت نامه اخراجش از سرمربیگری است، مورد حمایت بازیکنان قرار گرفته و امروز هم به محل تمرین رفت! این موضوع که دو سرمربی در تمرین شهرخودرو حضور یافته اند دیروز بسیار جنجالی شد و امروز هم اتفاق افتاد.


از سوی دیگر امروز تعدادی از هواداران تیم شهرخودرو مقابل ساختمان اداره ورزش و جوانان استان خراسان که در کنار زمین تمرین ورزشگاه امام رضا(ع) قرار دارد، تجمع کردند و شعارهایی را علیه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه سردادند و خواهان جدایی اش شدند.


این اتفاقات در حالی رخ داد که از حضور خبرنگاران و هواداران در محل تمرین امروز پدیده جلوگیری شده است.


باید منتظر ماند و دید تکلیف این باشگاه لیگ برتری در روزهای آینده چه خواهد شد و مسئولان استانی و مالکان شهرخودرو چه تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.

رضا مهاجری پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا مهاجری پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت کشور کنیا اعلام کرد که جستجوی تیم‌های امدادونجات برای یافتن دست کم ۹۱ تن از مفقودشدگان سیل مرگبار اخیر در این کشور، همچنان ادامه دارد.

وزارت کشور کنیا دیروز در گزارش وضعیت از افزایش دست کم ۴۶ نفر به شمار قربانیان سیل ویرانگر این کشور خبر داد. براساس داده‌های دولتی، تاکنون دست کم ۱۶۹ نفر در سراسر کنیا جان خود را از دست داده و بیش از ۱۸۵ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

سیل مرگبار در کنیا در حالی رخ داده است که در پی بارندگی شدید در تانزانیا و بروندی، ده‌ها نفر جان باخته و صدها هزار نفر نیز آواره شده‌اند. دانشمندان می‌گویند که تغییرات اقلیمی دلیل این بلایای طبیعی شدید و نسبتاً خارج از کنترل است.

پارسال در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کنیا ناشی از پدیده «ال‌نینو»، دست کم ۱۲۰ نفر کشته شدند. این بارش‌ها پس از دهه‌ها خشکسالی که بخش‌های گسترده‌ای از شرق آفریقا را درنوردیده بود، روی داده است.

کد خبر 6093208

دیگر خبرها

  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی