Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:52:11 GMT

گاز نیتروژن باعث مرگ سه کارگر ابهر شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۹۰۸۹

گاز نیتروژن باعث مرگ سه کارگر ابهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۶ ظهر روز سه شنبه (۴ آبان‌ماه) با مرکز فوریت‌های پزشکی ابهر تماس و اعلام حادثه در شرکت فولاد ناب آرش در یکی از شهرک‌های صنعتی ابهر گزارش شد، بلافاصله ۳ آمبولانس فوریت‌های پزشکی قروه، ابهر و پایگاه اورژانس ریلی به محل اعزام شدند.

در این حادثه که ۷حادثه دیده داشت، سه نفر از کارگران شرکت فولاد ناب آرش طبق گفته شاهدان با استنشاق گاز نیتروژن در محل حادثه فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نفر از کارگران دچار حادثه گاز گرفتگی می‌شود و ۲ نفر دیگر هم برای کمک به وی می‌روند که متاسفانه دچار مسمومیت شدید گازگرفتگی نیتروژن شده و هر ۳ نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند.

چهار کارگر دیگر نیز در این حادثه مسموم شده‌اند، سه نفر از این کارگران از بیمارستان مرخص و یک نفر در بیمارستان الغدیر ابهر تحت مراقبت‌های درمانی است‌.

بنا به اعلام مسئولان ابهر علت دقیق حادثه و فوت کارگران توسط مراجع قانونی در دست بررسی است.

رئیس مرکز فروریت های پزشکی شهرستان ابهر طی تماسی که با وی گرفته شد از پاسخگویی در این زمینه خوداری کرد. همچنین مسئولان شرکت فولاد ناب آرش پاسخگوی تماس های گرفته شده نیستند.

کد خبر 5337272

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز واحد تولیدی ابهر ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت آمار کرونا بنزین اردبیل خطبه های نماز جمعه جایگاه سوخت کرمانشاه گرگان واکسن کرونا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استانی و جشنواره امتنان اظهار کرد: تمام تلاش‌ها برای تدارک دنیا می‌باشد؛ باید کیاست به خرج داد و برای آخرت ذخیره کرد.

وی افزود: هر کدام در مجموعه‌ای فعال هستید که باید به نوع کار، کیفیت، سلامت و... تمام آنچه برای کار لازم می‌باشد توجه کنید، چراکه کوتاهی در همه این موارد پرونده ما را در آخرت سنگین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: دقت به خرج دهیم و اگر در کار خدا را در نظر بگیریم، آخرت خودمان آباد می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه جلسات از مشکلات کارگران و بایدهای ویژه کارگر سخن گفته و ضرورت دارد در جلسات به این موضوعات پرداخته شود، تصریح کرد: کارفرمایان،مدیران و آحاد مردم باید مراقبت باشیم، حقی از کارگری ضایع نشود، بایدهای ایمانی مهم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خطاب به کارفرمایان در برخورد با کارگران اظهار کرد: کارفرمایان در برابر کارگر تکبر، خودفروشی به خرج ندهد، تواضع دل کارگران را بانشاط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: در برابر کارگر خضوع و کوچکی باید کرد، کارفرما باید تواضع و رعایت حقوق کارگر در همه جهات اخلاقی مدنظر داشته باشد.

وی خطاب به کارگران در برخورد با کارفرمایان بیان داشت: کارگر باید نسبت به کارفرما مستمر بهانه تراشی نکند و مطابق وهمیات خود علیه کارفرما جوسازی نکند چراکه محیط کار آلوده می‌شود و کار مفید رقم نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه امروز محیط کار و کارگری، محیط جهاد است یادآور شد: مجاهد در عرصه جهاد، وظیفه‌اش رصد، مراقبت، نگاه به دشمن، همراهی با دوستان، تلاش برای رشد و پیشرفت است.

وی درباره حوادث اخیر دانشگاه‌های آمریکا اذعان کرد: اسلام، معارف اسلامی و انقلاب اسلامی در آمریکا نفوذ کرده و جایگاه ظالم و مظلوم در ذهن دانشجویان مشخص شده، آنچه امام خمینی (ره) ۴۵ سال پیش در ایران پایه‌گذاری کرد، آرام آرام به آمریکا رسیده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به صادر شدن انقلاب بعد از ۴۵ سال به کشورهای دیگر اظهار کرد: تفکر انقلاب در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب اسلامی نفوذ کرده است.

وی تاکید کرد: عرصه کار، کارگری و کارفرمایی را عرصه جهاد بدانید، مجاهدانه برای کار تلاش کنید و بدانید با این کار آخرت خود را آباد می‌کنید.

کد خبر 6093107

دیگر خبرها

  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • وجود ۶۰ هزار کارگر بیمه‌شده در شهرستان رفسنجان
  • ارزش کار کارگران به اندازه جهاد است
  • نقش برجسته کارگران در جهش تولید
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • «روز کارگر» تعطیل رسمی است
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است