Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فردوسی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی از صبح روز چهارشنبه ۱۲ آبان با حضور گسترده فعالان این عرصه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان آغاز می‌شود.

وی از برگزاری سومین رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی در همدان خبر داد و گفت: متولی برگزاری این رویداد مرکز متنا (مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی) در مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی استان همدان افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند در حوزه‌ پویانمایی (انیمیشن کوتاه، استاپ‌موشن، کمیک‌موشن، کات اوت، موشن گرافیک و...)، نرم‌افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید)، بازی‌سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید ) و در بخش استانی آیتم تصویری(کلیپ و...) و پوسترهای مفهومی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه منظور از بخش استانی این است که شرکت‌کنندگان در این دو بخش در سطح استان تقدیر می‌شوند و به مرحله کشوری معرفی نمی‌شوند گفت: به دلیل رقابتی بودن این رویداد موضوع تولیدات در صبح اولین روز این رویداد اعلام می‌شود.

فردوسی‌پور با بیان اینکه برای تولید چنین پروژه‌هایی باید کار به صورت گروهی و در قالب دو تا پنج نفر باشد گفت: در این رویداد ضمن حمایت از  تولیدات فاخر، مراحل تجاری‌سازی تولیدات توسط سازمان فضای مجازی بسیج نیز انجام می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در این رویداد را تا پایان ساعت اداری نهم آبان ماه عنوان کرد و گفت: این رویداد به دنبال کشف استعدادهای بومی در حوزه‌های مختلف تولیدات دیجیتال است که به صورت حضوری و ۴۸ ساعته برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تولید نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در همدان با اشاره به زمان برگزاری رویداد گفت: این رویداد از صبح روز ۱۲ آبان آغاز می‌شود و تا ۴۸ ساعت ادامه دارد تأکید کرد: شرکت‌کنندگان با حضور در محل برگزاری اقدام به تولید و ارائه محتوای خود می‌کنند.

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای شرکت در این رویداد بر عهده گروه‌های شرکت‌کننده است اظهار کرد: گروه‌های برگزیده در مرحله استانی، در رویداد کشوری شرکت می‌کنند.

فردوسی‌پور افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این رویداد با شماره ۰۹۳۳۴۷۹۴۴۱۵ در واتساپ در تماس باشند و اطلاعات فردی خود یا گروه و حوزه مورد نظر خود را اعلام کنند.

انتهای پیام / 3140

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید محتوا در فضای مجازی سازمان فضای مجازی بسیج فضای مجازی شرکت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس۲۰۲۴، امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس، آغاز به کار کرد. 

در ابتدای مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، جزئیاتی درباره برگزاری این نمایشگاه ارائه کرد و گفت: این رویداد با برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، مصادف شده است. 

فشمی در ادامه به ابعاد بین‌المللی نمایشگاه اینوتکس و بازخورد‌هایی که در دنیا دریافت شده است گفت: امسال در نمایشگاه اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت در قالب غرفه‌دار و شرکت‌کننده هستیم. 

وی تاکید کرد: امسال در بخش بین‌الملل نمایشگاه اینوتکس میزبان آن دسته از کشور‌هایی هستیم که در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تاثیرگذاری بیشتری دارند. 

فشمی، به رویداد‌های مختلفی که نمایشگاه اینوتکس درحال برگزاری است اشاره کرد و گفت: در ۴ روز برگزاری نمایشگاه، حدود ۴۰ رویداد و کارگاه تجاری‌سازی و آموزشی با اهداف آموزشی در فضای اکوسیستم فناوری ایران درحال برگزاری است. 

وی افزود: در رویداد‌های گوناگونی که توسط متخصصان برگزیده در این نمایشگاه برگزار می‌شود، موضوعاتی مانند چالش‌های عمومی کسب و کار‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی فضا‌های فناورانه کشور بررسی خواهند شد. 

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس به برگزاری جلسات ریورس‌پیچ در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در جلسات ریورس‌پیچ این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی، به گفت‌وگو و طرح نیاز‌های فناورانه خود می‌پردازند و درواقع دستاورد‌های خود را مبادله می‌کنند. 

فشمی در پایان از برگزاری رویداد «المپیک فناوری» در محل پارک فناوری پردیس، خبر داد و گفت: در اواخر مهرماه امسال، شاهد برگزاری رویداد المپیک فناوری با هدف حضور فناوران و شرکت‌های خلاق کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی «عطر و رایحه ایرانی» در کاشان
  • افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی در تبریز
  • افتتاح نیروگاه ۵ مگاواتی در تبریز
  • برگزاری رویداد ملی عطر و رایحه ایرانی در کاشان
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست