Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:04:04 GMT

استمرار توزیع سوخت در ۱۵ جایگاه جنوب استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۹۴۸۹

استمرار توزیع سوخت در ۱۵ جایگاه جنوب استان مرکزی

به گزارش ایرنا، روز گذشته ( سه‌شنبه) با وجود ایجاد صف و تاخیری اندکی در سوخت رسانی، شهروندان دلیجان، محلات و خمین امروز بدون به سهولت توانستند سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

هشت جایگاه عرضه سوخت در خمین به مدار توزیع برگشت
فرماندار خمین گفت: هشت جایگاه سوخت در این شهرستان شامل چهار جایگاه شهری و چهار جایگاه در روستاهای شهابیه و فرنق، قورچی باشی و رباط مراد با اولویت مراکز پر تردد به مدار بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد طهرانی افزود: ۱۰ جایگاه سوخت در این شهرستان فعال است و در ساعات اولیه ایجاد مشکل در جایگاه‌های سوخت رسانی سراسر کشور، سه مرکز شهری و یک مرکز روستایی بلافاصله در مدار قرار گفتند.
وی بیان کرد: اکنون سوخت رسانی به وسایل نقلیه در این جایگاه‌ها با نرخ آزاد انجام می‌شود.
فرماندار خمین بیان کرد: تا پایان روز جاری، تمام ۱۰ جایگاه عرضه سوخت در این شهرستان در مدار توزیع قرار می‌گیرند.


جایگاه های عرضه سوخت در محلات با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند
فرماندار شهرستان محلات گفت: جایگاه‌های عرضه سوخت در این شهرستان با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت دارند.
محمدرضا ناظری ادامه داد: ۲ جایگاه سوخت در محلات و یک جایگاه در نیم ور فعالیت دارند و ارائه خدمات در این مراکز انجام می‌شود.
وی اظهار داشت: انتظار می‌رود با رفع مشکلات سامانه هوشمند سوخت رسانی سراسر کشور، جایگاه‌های عرضه سوخت در محلات به زودی با تمام ظرفیت به شهروندان خدمات ارائه دهند.


چهار جایگاه عرضه سوخت در دلیجان فعال است
فرماندار دلیجان با بیان اینکه پنج جایگاه عرضه سوخت در این شهرستان وجود دارد، گفت: چهار جایگاه به مدار برگشت و یک جایگاه نیز در حال راه اندازی است.
وحید براتی زاده ادامه داد: همزمان با اختلال سراسری در سامانه هوشمند سوخت رسانی در روز گذشته، یک جایگاه در دلیجان بدون مشکل به شهروندان خدمات ارائه کرد.
وی تاکید کرد: هیچ مشکلی در عرضه سوخت با نرخ آزاد وجود ندارد و به زودی با رفع نارسایی ایجاد شده، سوخت رسانی با کارت سهمیه‌ای نیز امکان پذیر خواهد بود.

در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت در روز گذشته، استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شد اما طبق گزارش های موجود، اکنون سوخت‌گیری در بیشتر جایگاه‌های عرضه مشکلی ندارد.

به گفته کارشناسان، به دلیل پراکندگی جایگاه‌های سوخت در کشور و لزوم حضور کارشناسان فنی، رفع صد درصدی این مشکل مقداری زمان‌بر خواهد بود.

براساس اعلام مسوولان شرکت پالایش و پخش فرآوردهای نفتی، سهمیه سوخت یارانه‌ای کاملاً برای دارندگان کارت سوخت محفوظ خواهد بود و شایعات افزایش قیمت سوخت کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.

به گفته مسئولان وزارت نفت، اکنون بیشتر جایگاه های سوخت کشور وارد مدار شده اند و مابقی نیز به زودی وارد مدار خواهند شد و ظرف حداکثر ۴۸ ساعت این مشکل فنی به طور کامل رفع خواهد شد و جایگاه های سوخت بنزین به روال عادی سرویس‌ دهی خواهند کرد.

برچسب‌ها خمین دلیجان بنزین محلات ستاد سوخت پمپ بنزین پروندهٔ خبری حمله سایبری به سامانه‌های سوخت گیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمین دلیجان بنزین خمین دلیجان بنزین محلات ستاد سوخت پمپ بنزین جایگاه عرضه سوخت سوخت در این شهرستان جایگاه های سوخت جایگاه های عرضه چهار جایگاه سوخت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد