Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار حیدری روز چهارشنبه در حاشیه تشکیل جلسات تخصصی با مدیران عامل وکل آب و فاضلاب، راهداری و حمل ونقل، شرکت گاز و بنیاد مسکن استان در گیلانغرب، افزود: تکمیل  جاده گیلانغرب به سومار به عنوان مسیر ترانزیتی و تردد مسافر تحول اساسی در زمینه‌های مختلف در شهرستان گیلانغرب ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین ۲۷۰ میلیارد ریال نیز برای حوزه آبرسانی روستاهای این شهرستان اختصاص یافته که با اصلاح شبکه،  بخشی از مشکلات آب شرب روستاها مرتفع می‌شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز در این جلسه گفت: اجرای طرح هادی در روستای کل کش با ۱۲ میلیارد ریال به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است.

حشمت رضایی افزود: با رایزنی های صورت گرفته از محل اعتبارات بنیاد مسکن مرکز و همچنین اعتبارات استانی امسال طرح هادی و بهسازی روستایی در ۱۱ روستای شهرستان با ۱۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: تمام جمعیت شهری در گیلانغرب و سرمست و ۹۰ درصد خانوارهای روستایی این شهرستان به شبکه گاز متصل و از نعمت گاز برخوردار هستند.

سیروس شهبازی افزود: ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به ۵۸ روستای شهرستان گیلانغرب هزینه شده که زمینه برخورداری یک هزار و ۶۰۰ خانوار از نعمت گاز را فراهم می‌کند.

وی همچنین از پایان گازرسانی به ۵۸ روستا در چهار دهستان بخش مرکزی گیلانغرب خبر داد و اظهار کرد: کار علمک گذاری گاز در این روستاها آغاز شده است.

در پایان این نشست دیدارهای چهره به چهره مردم با نماینده مجلس و مدیران کل برگزار شد.

بخش سومار در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده و با عراق ۸۶ کیلومتر مرز دارد.
این بخش دارای ۲ شهر سومار و نفت شهر و ۱۳ روستا است.
بازارچه سومار در فاصله پنج کیلومتری این شهر قرار دارد،  فاصله این شهر با گیلانغرب ۶۷ کیلومتر است که در آنسوی مرز و در عراق، نزدیک ترین شهر به سومار، شهر مندلی از توابع فرمانداری بلدروز است.

 گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی گیلانغرب مرز سومار طرح های عمرانی گاز رسانی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گیلانغرب مرز سومار مجلس شورای اسلامی گیلانغرب مرز سومار طرح های عمرانی گاز رسانی اعتبارات میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حامد نصیرایی از حذف نقطه حادثه خیز کیلومتر ۳۵ محور روستایی بشرویه- کرند از ابتدای سال خبرداد و گفت: با احداث ۳ دستگاه ابنیه فنی و زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر واریانت پیچ تند و نقطه حادثه خیز این محور اصلاح شد.

وی گفت: برای این طرح بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشرویه با اشاره به اینکه نگهداری و ارتقا ایمنی راه‌ها یکی از وظایف اصلی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است گفت:  تقلیل میزان خرابی رویه راه‌ها وحذف نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و خطرات جاده‌ای را بدنبال دارد. 

دیگر خبرها

  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات
  • برق شهر معمولان وصل شد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس