Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در عصر فناوری و دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، تلفن‌های همراه هوشمند به ابزارهای بسیار دوست داشتنی تبدیل شده اند که به سادگی همه چیز را در دسترس ما قرار می‌دهند. تلفن‌های همراه جایگاه عظیمی را در زندگی روزمره ما اشغال کرده اند و جای تعجب نیست که برای اکثر ما گوشی هوشمند اولین چیزی است که روزمان را با نگاه به آن آغاز می‌کنیم و شب هنگام با نگاه به آن روز خود را به پایان می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار به دست آمده از بازار کالاهای دیجیتال، حاکی از این واقعیت است که بازار لپ تاپ، نوت بوک و کامپیوترهای قابل حمل بسیار رونق پیدا کرده است.

شاید تعجب کنید، اما با وجود روند رو به رشد قیمت‌ها، بازار لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال، همچنان رونق دارد و این به مدد وجود شرکت‌های ارائه خدمات مالی برای خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید اقساطی لوازم خانگی و … است. در این مقاله تا پایان با ما همراه باشید تا راهنمایی‌های لازم را در ارتباط با نحوه‌ی خرید اقساطی به واسطه‌ی شرکت‌های حوزه لندتک (وام الکترونیکی) آشنا کنیم.

چرا خرید اقساطی یک سرمایه گذاری است؟

در گذشته خرید نقدی مزایای بیشتری داشت. اما هم اکنون با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها، نمی‌توان هزینه‌ای را مدتی جهت خرید کالا یا خدمات، پس انداز کرد. از طرفی، بهترین راه برای کسب درآمد بیشتر، سرمایه گذاری است. این روزها بازار سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال، بورس، فارکس و … داغ است.

اگر انسان ریسک پذیری هستید؛ اول از همه در این حیطه آموزش ببینید و سپس با دید باز در این بازارها فعالیت کنید. اگر روی درآمد خود کمی مدیریت کنید؛ می‌توانید کلیه خدمات و محصولات مورد نیازتان را به صورت اقساطی خرید کنید و با مابقی درآمد خود روی بازاری که به آن علاقمند شدید، سرمایه گذاری کنید.

البته راه‌های سرمایه گذاری زیاد هست و در این قسمت تنها سعی کردیم یکی از پرطرفدارترین روش‌های سرمایه گذاری را برای شما عزیزان مرور کنیم؛ تا به یکی از مزایای خرید اقساطی پی ببرید.

خرید اقساطی گوشی

کمتر کسی وجود دارد که از مزیت‌های یک تلفن همراه هوشمند آگاه نباشد. برخی از مهم‌ترین مزیت‌های تلفن‌های همراه هوشمند عبارتند از:

امکان برقراری ارتباط با عزیزان و دوستان خود از طریق تماس تلفنی، ویدئو کال، ارسال فیلم و عکس و ….

امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف از جمله اپلیکیشن‌های مسیریابی و ….

امکان جستجو در نت و مطالعه‌ی مطالب مختلف و دریافت پاسخ سوالاتتان در کمترین زمان ممکن

انجام کارهای سرگرم کننده مثل بازی، گوش دادن به موسیقی و...

به علاوه اگر مایل باشید که از تلفن‌های همراه هوشمند با امکانات بیشتری استفاده کنید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بیشتر یکی از آن‌ها را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی، کل این هزینه را به صورت یکجا نپردازید.

لپ تاپ قسطی بخرید

اصلی ترین مزیتی که لپ تاپ در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی دارد، قابلیت حمل آن است. لپ تاپ وزنی سبک دارد و جمع و جور است. باتری داخلی لپ تاپ برای شما این شرایط را فراهم می‌کند تا به سادگی آن را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید و در هر حال و در هر مکان بتوانید از آن استفاده کنید.

این ها تنها بخشی از مزیت‌های یک سیستم لپ تاپ است که نشان دهنده ضرورت داشتن یکی از آن‌ها در هر خانه‌ای است. حتماً هم اکنون در حال فکر کردن به این مسئله هستید که هزینه آن را چگونه بپردازید.

از طریق قسطا می‌توانید لپ تاپ قسطی بخرید.

خرید اقساطی لوازم خانگی

بازار فروش اقساطی لوازم خانگی این روزها بسیار داغ شده است؛ به این دلیل که قیمت انواع لوازم خانگی در مقایسه با چندی قبل افزایش قابل توجهی داشته است و برای خرید تنها دو الی سه قلم از هر نوع لوازم خانگی، ممکن است مجبور شوید بیشتر از نیمی از پس انداز خود را یک جا بپردازید.

به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می‌دهند که اقساطی خرید کنند و خرید اقساطی لوازم خانگی برای آن‌ها بهترین گزینه است.

قسطا از جمله فعالان صنعت لندتک در ایران

در صورتی که تمایل به خرید اقساطی گوشی، لپ تاپ قسطی، خرید اقساطی لوازم خانگی و … داشته باشید یا ترجیح دهید که هزینه‌های پزشکی و دندانپزشکی خود را قسطی پرداخت کنید و یا از سایر خدمات ارائه شده در سراسر کشور بدون نیاز به پرداخت نقدی هزینه بهره مند شوید، کافی است به وب سایت قسطا سری بزنید.

استفاده از کلیه خدمات قسطا از طریق دریافت یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت برای شما عزیزان میسر شده است. در حقیقت از این طریق، قسطا برای مشتریان خود امتیاز در نظر گرفته است که پس از انجام عملیات اعتبارسنجی و بدون نیاز به ضامن به مشتریان ارائه می‌شود.

مزیت‌های قسطا

استفاده از خدمات و دریافت تسهیلات بدون نیاز به ضامن

بازپرداخت هزینه خرید با کارت اعتباری، در قالب چند قسط با پرداخت حداقل میزان نرخ سود

تمامی مراحل دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت قسطا قابل انجام است

خرید با قسطا کارت یا پرداخت هزینه استفاده از خدمات مختلف، به هیچ فروشگاه یا مکان خاصی محدود نیست.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5337378

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی موبایل فروش قسطی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا دکوراسیون منزل لوازم خانگی خرید آنلاین اینستاگرام کسب و کارهای اینترنتی صنعت خودروسازی صنایع غذایی ساختمان سازی بسته بندی تولید داخلی مبلمان مواد ضدعفونی کننده خرید اقساطی لوازم خانگی خرید اقساطی گوشی تلفن های همراه سرمایه گذاری همراه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی

اگر چرخی در دنیای گوشی‌های هوشمند زده باشید، قطعا آوازه برند شیائومی به گوش‌تان خورده است. شیائومی یکی از بهترین برندهای تولیدکننده موبایل محسوب می‌شود که در کشور چین واقع شده است. این کمپانی حجم عظیمی از نیازهای کشورهای آسیایی را تأمین می‌کند. در واقع بعد از برندهای اپل و سامسونگ، گوشی‌های شیائومی بیشترین فروش را در بازار دارند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که در فروش گوشی‌های میان‌رده، شیائومی رقابت تنگاتنگی با برند سامسونگ دارد. اگر هنوز هم نسبت به خرید محصولات این برند تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب این مقاله را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید. در ادامه دلایل اصلی برای خرید محصولات این شرکت را به شما ارائه خواهیم کرد.

آیا میان‌رده‌های شیائومی ارزش خرید دارند؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که به‌دلیل چینی بودن محصولات شیائومی، کیفیت آن‌ها بسیار پایین بوده و توانایی رقابت با دیگر برندها را ندارند؛ اما باید به این افراد بگوییم که این طرز فکر کاملا اشتباه است. شرکت شیائومی بهترین کیفیت را برای تولید محصولات خود در نظر گرفته است.

این برند به‌دلیل استفاده از طراحی‌های مدرن و خاص توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند، به‌طوری که در برخی از بازه‌های قیمتی، مشتریان گوشی‌های شیائومی را به محصولات برندها دیگر ترجیح می‌دهند. علاوه‌بر طراحی، اکثر مدل‌های میان‌رده این برند از بدنه‌ای شیشه‌ای و فریم آلومینیومی بهره می‌برند. این ویژگی باعث شده استفاده از این گوشی‌ها لذت‌بخش‌تر شود و حس خوبی را به کاربر منتقل کند.

5 دلیل اصلی برای خرید گوشی‌های میان‌رده شیائومی

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم، شیائومی در گوشی‌های میان‌رده خود توانسته فروش خوبی را در بازار تجربه کند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، به‌جای محصولات سامسونگ و اپل گوشی‌های باکیفیت این برند را خریداری کنید. 5 دلیلی که باعث شده افراد به سراغ گوشی‌های میان‌رده‌ شیائومی بروند را در ادامه بررسی می‌کنیم.

ارزش خرید بالا در گوشی‌های شیائومی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده اکثر افراد به خرید گوشی‌های میان‌رده شیائومی فکر کنند، ارزش خرید بالای این محصولات است. گوشی‌های زیادی در دسته‌بندی مدل‌های میان‌رده قرار می‌گیرند که نسبت به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند قیمت مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. استفاده از بدنه‌های پلاستیکی، طراحی‌های قدیمی و حتی دوربین‌های ساده نیز در این مدل‌ها دیده می‌شود. شیائومی با هدف تولید محصولات منحصربه‌فرد با قیمتی مناسب در این عرصه قدم نهاده است. در واقع قبل‌ از ورود برند شیائومی، محصولات میان‌رده سامسونگ کیفیت خوبی نداشتند؛ زیرا رقیب درخوری برای آن‌ها در بازار وجود نداشت.

نمایشگر عالی گوشی‌های شیائومی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در گوشی‌های میان‌رده شیائومی می‌توان مشاهده کرد که موجب افزایش فروش این محصولات نیز شده، نمایشگر عالی و باکیفیت آن‌ها است. یکی از چالش‌هایی که شرکت‌های تولیدکننده گوشی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ارائه کیفیت رنگی و تراکم پیکسلی مناسب برای نمایشگرهای گوشی‌های میان‌رده است.

در واقع اگر بخواهند از نمایشگرهای خاص و باکیفیت استفاده کنند، قیمت گوشی افزایش یافته و دیگر جزء دسته‌بندی میان‌رده قرار نمی‌گیرند؛ اما این مسئله در گوشی‌های شیائومی حل شده است. با خرید مدل‌های میان‌رده این برند، بهترین نمایشگرها نصیب شما خواهند شد که علاوه‌بر تراکم پیکسلی بالا و رنگ‌های عمیق، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز را نیز پشتیبانی می‌کنند.

سخت‌افزار منحصربه‌فرد برند شیائومی

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث شده محصولات میان‌رده شیائومی ارزش خرید بالایی پیدا کنند، استفاده از سخت‌افزارهای منحصربه‌فرد در این مدل‌ها است. پردازنده یا همان تراشه، حرف اول را در این دستگاه‌ها زده و می‌تواند در سرعت عملکرد گوشی و حتی کیفیت دوربین آن نیز تأثیرگذار باشد.

برند شیائومی همواره تلاش کرده است تا از تراشه‌های پرچم‌دار در ساخت محصولات خود بهره ببرد. به‌طور مثال، این اتفاق در گوشی شیائومی Poco F3 افتاده است و در آن از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 870 استفاده کرده‌اند. همین موضوع نیز پرفورمنس این گوشی را بسیار بالا برده و آن را به یکی از پرچم‌داران میان‌رده تبدیل کرده است.

باتری با ظرفیت بالا این گوشی‌ها

اگر به محصولات برند شیائومی توجه کرده باشید، ظرفیت باتری آن‌ها اکثرا بالا است. یعنی در کمتر مدل‌های میان‌رده این برند ظرفیت‌های زیر 5000 میلی‌آمپر ساعت مشاهده می‌شوند. این موضوع باعث شده تمامی مدل‌های میان‌رده شیائومی حداقل 1 روز کامل شارژدهی داشته باشند. البته موضوع دیگری که دراین‌رابطه وجود دارد، قرار دادن سریع‌ترین آداپتور در جعبه گوشی است. خلاف سامسونگ که در محصولات جدید خود آداپتور قرار نمی‌دهد، شیائومی انواع آداپتورهای 33، 67 و 120 واتی را برای شارژکردن فوق سریع به شما ارائه می‌دهد.

دوربین با کیفیتی عالی در مدل های میان‌رده‌ شیائومی

آخرین موضوعی که از آن به‌عنوان دلیلی مهم برای خرید محصولات میان‌رده شیائومی یاد می‌شود، دوربین باکیفیت آن‌ها است. امروز مشتریان گوشی هوشمند به کیفیت و رزولوشن دوربین اهمیت زیادی می‌دهند. در گوشی‌های شیائومی از حسگرهای گوناگونی برای دوربین استفاده می‌کند. این حسگرها شامل موارد مختلفی مانند حسگر عریض، فوق‌ عریض، ماکرو و در برخی از مدل‌ها حسگر تشخیص عمق هستند. به‌طور معمول در گوشی‌های میان‌رده شیائومی از دوربین‌های 50، 64 و 108 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

کدام مدل از میان‌رده‌های شیائومی بهتر است؟

باید گفت که مدل‌های مختلفی در دسته‌بندی میان‌رده‌ قرار می‌گیرند که ارزش خرید بالایی دارند؛ اما اگر مدل‌های مختلف را بررسی کرده باشید قطعا به گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو بر خواهید خورد. این گوشی علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب، از جدیدترین فناوری‌ها و بهترین نمایشگر بهره می‌برد.

نمایشگر این گوشی کیفیت زیادی داشته و از نوع AMOLED است؛ این یعنی عمق رنگ بالایی داشته و به بهترین شکل تصاویر را برای شما نمایش می‌دهد. همچنین باتری آن نیز قابلیت شارژ سریع 67 واتی را دارد.

خرید بهترین گوشی میان‌رده شیائومی

برای خرید گوشی‌های شیائومی بهتر است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا قیمتی عالی و گارانتی‌های معتبر را در اختیار شما قرار دهد. این ویژگی‌ها دقیقا مواردی هستند که در دیجی‌کالا وجود دارند. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تنوع زیادی از محصولات میان‌رده شیائومی را با قیمتی عالی برای شما قرار داده است.

جمع‌بندی

شیائومی یکی از برندهایی است که در کشورهای آسیایی علی‌الخصوص ایران، شهرت بسیار زیادی دارد. محصولات این برند به دسته‌بندی‌های مختلفی مانند پرچم‌دار، اقتصادی و میان‌رده تقسیم می‌شوند. مدل‌های میان‌رده گوشی‌هایی هستند که قیمت مناسبی در کنار مشخصات فنی جذاب و قوی دارند.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این مدل‌ها کیفیت نداشته و باید از خرید آن‌ها صرف‌نظر کرد؛ اما در این مطلب 5 دلیل مهم برای اثبات ارزش این محصولات را به شما ارائه کردیم. با بررسی این موارد می‌توانید به‌راحتی نسبت به خرید مدل‌های میان‌رده شیائومی اقدام کنید. تمامی این گوشی‌ها با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی‌ها در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موجود هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899161

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک