Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی ظهر چهارشنبه در آئین بزرگداشت هفته بیمه سلامت در بیمارستان امید ارومیه، اظهار کرد: هم اکنون ۶۰ درصد از مردم استان آذربایجان‌غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند در حالی که میانگین کشوری رقمی بالغ‌بر ۴۰ درصد است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود بسیاری از بیماری‌هایی که سبب سلب آرامش از مردم و هزینه‌کرد بسیار شده‌اند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی افزود: اتفاقات متعددی که در جامعه رخ می‌دهد لزوم استفاده از بیمه را پررنگ‌تر از گذشته کرده است به‌طوری‌که این موضوع بیمه‌ها را به آن وامی‌دارد تا چتر حمایتی خود را وسیع‌تر کنند.

وی با اشاره به افزایش سطح حمایتی بیمه‌ها از بیماران، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود بسیاری از بیماری‌هایی که سبب سلب آرامش از مردم و هزینه‌کرد بسیار شده‌اند تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از راه‌اندازی دفترچه‌های الکترونیکی، گفت: به سبب نو بودن طرح مشکلات بسیاری به وقوع می‌پیوندد ازاین‌رو بایستی گام‌های اساسی برای رفع مشکلات برداشته شود.

مصطفوی گفت: اطلاع‌رسانی در بحث استفاده از بیمه و خدمات آن یکی از ضروریت‌های روز جامعه به شمار می‌رود تا مردم را بیشتر از پیش برای روی‌آوردن به بیمه و استفاده از آن ترغیب کند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی نیز در این آئین با بیان اینکه دو میلیون و ۶٠ هزار، معادل ۶۴ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: ٨۶ درصد از بیمه شدگان بیمه سلامت استان، عضو صندوق روستایی و همگانی (رایگان) هستند.

فریده جعفری با اشاره به اینکه بیماران خاص شامل تالاسمی، هموفیلی، دیالیز، پیوند کلیه و ام اس تحت پوشش بیمه سلامت هستند، اظهار کرد: ۴٠۴٢ بیمار خاص تحت پوشش بیمه سلامت آذربایجان غربی هستند که هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان برای این بیماران تحت پوشش هزینه در سال گذشته پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح نظام ارجاع سلامت نیز گفت: در گام اول اجرای این طرح، نزدیک به ۴۰ هزار نفر در شهرستان‌های سلماس و مهاباد تحت پوشش این طرح قرار دارند که تا پایان سال این طرح در کل استان اجرایی می‌شود.

کد خبر 5337405

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مصطفوی سازمان بیمه سلامت استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت بنزین آمار کرونا جایگاه سوخت اردبیل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران تحت پوشش بیمه سلامت آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی ۱۲ اردیبهشت در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری، با بیان اینکه ابسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری، محدوده‌ها و محلات هدف بازآفرینی شهری به صورت ۱۰۰ درصد در سطح استان اجرایی شده است، ظهار کرد: بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۲۲ شهر هدف استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: طرح بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن محدوده های بازآفرینی شهری در ۱۰۰ درصد محدوده های بازآفرینی مصوب در ۲۲ شهر هدف  سطح استان اجرایی می شود.

عطائی اضافه کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی در سامانه ستاد ملی ثبت شده است و پروانه ساختمانی برای نوسازی مسکن دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: با این آمار آذربایجان غربی در نوسازی واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۷۵ درصد از برنامه ۲ ساله را اجرایی کرده است.

وی با اشاره به طرح کلید به کلید اظهار کرد: آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو بوده و در آینده این طرح همراه با اطلاع رسانی عمومی عملیاتی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی