Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هم‌زمان به هفته بسیج دانش‌آموزی ۷۲ عنوان برنامه در سطح این استان اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ منصور شوقانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز باید گفتمان انقلاب اسلامی و جایگاه رفیع بسیج برای مشتاقان انقلاب تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار هفته بسیج دانش‌آموزی امسال گفت: «نوجوان انقلابی پیشگامان گام دوم انقلاب» گفت: امسال برنامه‌های این هفته با محوریت معرفی بیشتر جایگاه بسیج در اقشار مختلف در بین دانش‌آموزان، تبیین نقش بسیج در عرصه پیشروی انقلاب و میدان جهادی که برای دانش‌آموزان ترسیم شده است، تقویت روحیه و فرهنگ استکبارستیزی و مقاومت و گسترش روحیه و مدیریت جهادی اجرا و مدیریت می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه تقویت روحیه و فرهنگ استکبارستیزی و مقاومت یکی از محورهای برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است گفت: شهید شاخص امسال «محمد رسول رضایی» بوده که نمونه بارزی از روحیه مبارزه با استکبارستیزی و مقاومت بوده چراکه در وصیت‌نامه این شهید آمده است که در تشییع‌جنازه من پرچم آمریکا جنایتکار را به آتش بکشید تا انزجاری که من از این فرهنگ دارم برای مردم تبیین شود.

سرهنگ شوقانی با اشاره به حضور پررنگ دانش آموزان بسیجی در عرصه‌های مختلف گفت: دانش آموزان بسیجی متناسب با زمان و نیاز به‌طور در جامعه حضور پررنگ حضور دارند به‌عنوان‌مثال امسال در عرصه سلامت دانش آموزان در طرح‌های معیشتی و کمک مؤمنانه حضوری پررنگ داشتند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: طرح همکلاسی مهربان، طرح هجرت، طرح شهید و شهادت از جمله طرح‌هایی است که در استان سمنان اجرایی شده است.

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه امسال 72 عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌ریزی‌شده است گفت: برخی از این برنامه‌ها در سطح ملی و برخی هم در سطح استانی و شهرستانی است.

تجمع طلایه‌داران گام دوم انقلاب در سمنان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه امروز دشمن بر روی نسل جوان در حال سرمایه‌گذاری است گفت: برگزاری پویش ملی نوجوانان پلاس، دنیای بدون آمریکا و استکبار، یاوران ولایت و تقدیر از جوانان و نوجوانان بسیجی برخی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

محمود احمدی با اشاره به برگزاری پویش همکلاسی مهربان گفت: 206 گروه جهادی 2173 بسته لوازم‌التحریر را در روز آغاز مدرسه به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: برگزاری اجلاسیه شهدای دانش‌آموز، دیدار نخبگان دانش‌آموز بسیجی با مسئولان استانی، اعطای احکام به مسئولیت به فرماندهان دانش‌آموز بسیجی پیشگام، نواختن زنگ استکبارستیزی، افتتاح کانون فرزندان حاج قاسم، تجلیل از نخبه‌ها و چهره‌های برتر علمی، عطرافشانی مزار شهدا، اجرای طرح رفیق شهیدم برخی از این برنامه‌ها است.

50 عنوان برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اردبیل برگزار می‌شودرویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل برگزار می‌شودبسیج دانش‌آموزی بهترین بستر برای تربیت فرماندهان، مدیران و جوانان انقلابی است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان افزود: در روز 13 آبان نیز تجمع طلایه‌داران گام دوم انقلاب در سمنان برگزار می‌شود و در این تجمع بیانیه‌ای از سوی دانشجویان و دانش آموزان قرائت می‌شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته بسیج دانش آموزی بسیج دانش آموزی برگزار می شود عنوان برنامه استان سمنان دانش آموزان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یک هزار معلم استان سمنان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جمال وزیری محبوب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تعداد معلم در یک هزار مدرسه استان سمنان قدردانی خواهند شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان سمنان، افزود: 60 برنامه محوری به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در هشت شهرستان و سه منطقه آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شده و همچنین یک برنامه استانی به این مناسبت با حضور معلمان نمونه و برگزیده استان سمنان پیش‌بینی شده است.

وزیری محبوب اضافه کرد: 33 معلم نمونه منطقه‌ای در این مراسم‌ها تجلیل خواهند شد و از این تعداد سه معلم تیر به عنوان معلم نمونه استانی مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال استان سمنان سهمیه‌ای در این معلمان نمونه کشوری نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش این استان در خصوص تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: در این جلسه که به ریاست استاندار سمنان برگزار شد، مصوب شده است که مراسم‌های روز معلم در شأن معلمان استان سمنان بوده و همکاری دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مطلوب باشد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان