Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کل دادگستری از حمایت‌های قضایی و قانونی برای افزایش سرعت ساخت و تکمیل سد نرماب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در بازدید از سد نرماب در شهرستان مینودشت اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در سرکشی از حوزه‌های قضایی بازدید از طرح‌های عمرانی و واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نشست امروز با مسئولان آب منطقه‌ای استان، یکی از مسائل مهم در مسیر تکمیل زودتر سد نرماب، مشکلات حقوقی و کارشناسی به ویژه در بحث تملک روستاهای در مسیر مخزن سد عنوان شد.

آسیابی  ادامه داد: تکمیل و آب گیری سد نرماب مطالبه‌ای منطقی است و دادگستری گلستان آماده هرگونه همکاری  برای حل مسائل حقوقی و قضایی مربوط به تملک اراضی در حوزه سد است.

بهره‌برداری از سد نرماب درگیر اما و اگر/چرا بزرگترین سد مخزنی استان گلستان در تیرماه افتتاح نشد؟وعده مسئولان برای آبگیری سد نرماب گلستان محقق نشد/چشم انتظاری 550 هزار نفر در شرق استان ادامه داردمخزن اصلی سد نرماب تا پایان تیرماه آبگیری می‌شود

این مقام ارشد قضایی استان گفت: از اهالی روستاهای منطقه هم انتظار داریم با آب منطقه‌ای همکاری کنند و حتما پیش بینی‌های لازم برای دادن اراضی معوض به مردم انجام شده است.

آسیابی گفت: سیل یکی از تهدیدهای بالقوه استان است و ساخت این سد می‌تواند از خسارت‌های ناشی از سیلاب‌ها در استان بکاهد و در تامین آب شرب استان  و زمین‌های کشاورزی منطقه اثرگذار باشد.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سد نرماب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اشاره غیرمستقیم اژه‌ای به حکم توماج صالحی
  • روش و نرخ محاسبه خدمات قضایی به کمک مشاوره حقوقی
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود