Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@11:32:41 GMT

لوگوی مرسدس بنز میباخ تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۰۱۲۷

لوگوی مرسدس بنز میباخ تغییر کرد

به  گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، میباخ Motorenbau یک خودروساز آلمانی از یاد رفته است که امروزه به عنوان یک برند فرعی از مرسدس بنز شناخته می شود. این شرکت در سال ۱۹۰۹ توسط ویلهلم مایباخ و پسرش (که در اصل یکی از زیرمجموعه‌های Luftschiffbau Zeppelin GmbH بود)، تأسیس شد و تا سال ۱۹۱۲ با نام Luftfahrzeug-Motorenbau GmbH شناخته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۹۶۰، مایباخ توسط کارخانه دایملر بنز خریداری شد. این برند در اواخر قرن بیستم به عنوان یک برند مستقل در ساخت خودرو‌های فوق لوکس بازگشت و خودروهای مشترکی را با مرسدس بنز ساخت. پس از اینکه به مرور فروش خود را آغاز کرد، نام  این کارخانه بار دیگر به عنوان یک برند از زیر مجموعه مرسدس بنز (که متعلق به دایملر AG است)، سر زبان ها افتاد.

دایملر در حال حاضر نسخه فوق لوکس مرسدس بنز کلاس S را با نام تجاری مرسدس میباخ تولید می‌کند. میباخ در اوایل سال ۲۰۰۰ به یکی از خودرو‌های لوکس مرسدس بنز تبدیل شد. لوگوی دوتایی Ms در میباخ در واقع مخفف میباخ Motorenbau است و همچنین نماد صلیب شکسته را که در یادداشت دکتر رکس کری بیان شده است، نشان می‌دهد.

 

       

دکتر رکس کوری در یادداشتی گفته است که لوگوی میباخ از کارخانه خودروسازی فولکس واگن تقلید شده است. نماد صلیب شکسته در میباخ ظاهراً به عنوان حرف دوگانه S استفاده می‌شود که به معنای سوسیالیسم تشکیل شده توسط حزب کارگران سوسیالیست ملی در آلمان است. همین نماد در خودرو‌های دیگر مانند آئودی، واندرر، DKW و Horch وجود دارد.

 

       

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو معرفی خودرو مرسدس بنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن

مقام ارشد تیم مرسدس بنز آلمان به خبر مذاکره پنهانی با مکس فرستاپن، راننده ردبول واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ایندپندنت؛ توتو وولف، رئیس تیم مرسدس بنز در مورد گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مذاکرات ادعایی خود با نمایندگان مکس فرستاپن اظهارنظر کرد.

توتو وولف گفت: نه، این یکی از شایعات است. مردم درباره اتفاق‌هایی که در پشت صحنه با رانندگان می‌گذرد، داستان می‌سازند، اما این چیزها باید پشت درهای بسته بماند. هر چیزی که علنی شده، در واقع نادرست است.

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

پیش از این پورتال F1-Insider اطلاعاتی در مورد مذاکرات مکس فرستاپن راننده ردبول و تیم مرسدس منتشر کرده بود. علاوه بر این، گزارش شده است که پدر فرستاپن و مدیر برنامه‌اش  و از سوی تیم آلمانی توتو وولف و جیمز رتکلیف در این جلسه حضور داشتند.

لوئیس همیلتون راننده کنونی مرسدس در پایان فصل جاری فرمول یک به فراری ایتالیا خواهد پیوست. مکس فرستاپن، قهرمان سه فصل متوالی فرمول یک و صدرنشین رده‌بندی فصل جاری این مسابقات یکی از گزینه‌های بالقوه جایگزینی همیلتون در مرسدس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • بازطراحی مرسدس بنزهای کلاسیک با تکنولوژی 2024 (عکس)
  • با مرسدس‌بنز «آواتار» به صد سال آینده سفر کنید /فیلم
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر