Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، علاوه بر استقرار موکب‌های پذیرایی و اجرای زنده سرود و همخوانی دانش‌آموزی، ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است.

به گزارش برنا،  مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، علاوه بر استقرار موکب‌های پذیرایی و اجرای زنده سرود و همخوانی دانش‌آموزی، ویژه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است و نمازگزاران تهرانی، با فضایی متفاوت از نظر محیط‌آرایی، استقبال و تکریم مواجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه، ستاد نماز جمعه تهران، تدابیر اجرایی این مراسم عبادی -سیاسی را در چند محور اعلام کرد :

محور بهداشت و سلامت 

به منظور صیانت از سلامت شهروندان و نمازگزاران، تب سنجی، توزیع ماسک، ضد عفونی محیط برگزاری نماز، عطرافشانی با گلاب در میان صفوف نماز، استقرار ایستگاه سلامت هلال احمر، استقرار اورژانس، استقرار 3واحد سیار واکسیناسیون، فاصله‌گذاری با چینش سجاده‌های ویژه، توزیع کیسه پلاستیکی یک بار مصرف برای کفش، مهرسنگی ضدعفونی شده، لیوان یک‌بار مصرف و تجهیز سرویس‌های بهداشتی با دستمال کاغذی در نظر گرفته شده است و در عین حال، ستاد نماز جمعه تهران از شهروندان درخواست کرده است که وسایل شخصی برای اقامه نماز به همراه داشته باشند.

محور تکریم و استقبال

استقبال با اجرای زنده سرود و تواشیح، استقرار سه موکب پذیرایی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، محیط آرایی، برگزاری جنگ شادی برای کودکان و نوجوانان، همراه با استقرار اتوبوس‌های " هدهد" ، ایجاد محوطه بازی جداگانه برای دختران و پسران و استقرار غرفه‌های عرضه کتاب که هفته گذشته با استقبال نمازگزاران مواجه شده بود، از جمله تدابیر درنظر گرفته شده است و در عین حال با هدف جلوگیری از شیوع کرونا، "مهد آدینه" در نمازجمعه این هفته فعال نخواهد بود.

محور ویژه برنامه‌ها و خطبه

خطیب این هفته، حجت‌الاسلام والمسلمین آقای ابوترابی‌فرد و سخنران پیش از خطبه‌ها خواهر بزرگوار شهید فهمیده و آقای هادی ناطق‌فر رئیس کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی خواهند بود. گفتنی است خانواده‌های محترم شهید فهمیده و شهید لندی در نمازجمعه این هفته حضور خواهند یافت و از این بزرگواران، در حضور نمازگزاران تجلیل می‌شود. 

ستاد نمازجمعه تهران با اعلام اینکه درهای دانشگاه تهران از ساعت ۱۰ صبح گشوده خواهد شد و برنامه ها از ساعت ۱۰:45 آغاز می‌گردد، ضمن ابراز خوشبختی از فراهم شدن امکان بهره‌مندی مؤمنان از فیوضات معنوی این فریضه الهی تأکید کرد: مراسم دشمن شکن و عبادی - سیاسی نمازجمعه تهران، فرصتی است برای ارتباط بی‌واسطه و بی‌تکلف مردم و مسئولان که امیدواریم از برکات این اجتماع مؤمنانه بهره وافر داشته باشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه کودکان و نوجوانان نماز جمعه سلامت جنگ کودکان بازی بسیج دانشگاه تهران شهید فهمیده شهید لندی نظر گرفته شده جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود