Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@15:23:07 GMT

ادامه غیبت مجیدی در تمرینات و بازی‌های استقلال

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۰۵۰۳

ادامه غیبت مجیدی در تمرینات و بازی‌های استقلال

در شرایطی که دو هفته از مسابقات استقلال در لیگ برتر انجام شده اما همچنان فرزاد مجیدی در بازی ها و تمرینات این تیم شرکت نمی کند.

به گزارش مشرق، فرزاد مجیدی چند روز پیش از دیدار استقلال و هوادار در تمرینات استقلال شرکت نکرد و دلیل غیبت وی هم مشخص نشد.

بعد از غیبت چند روزه وی در تمرینات و دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی دانشجوریان فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار اعلام کرد وی کسالت دارد و به زودی به تمرینات بر می گردد اما این اتفاق رخ نداد و مجیدی در تمرینات بعد از بازی با هوادار و سفر استقلال به اصفهان هم حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر اگر فرزاد مجیدی کرونا گرفته باشد باشگاه استقلال باید این موضوع را اطلاع رسانی می کرد اما این اتفاق هم رخ نداد تا غیبت مربی آبی پوشان در این شرایط عجیب به نظر برسد.

تیم فوتبال استقلال برای دیدار با تراکتور که روز شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود از فردا تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان فرزاد مجیدی تمرینات استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور