Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:52:39 GMT

دستگیری جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک نور 

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۰۵۳۵

دستگیری جاعلان حرفه ای اسناد و مدارک نور 

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری یک متهم جعل اسناد و مدارک، خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از فعالیت غیر قانونی افرادی در زمینه جعل اسناد دولتی، کارت ملی، شناسنامه دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس در پیگیری این پرونده با تحقیقات انجام شده، متهم را شناسایی و توانست در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

داداش تبار در ادامه بیان داشت: طی بازرسی از مخفیگاه متهم، اسناد هویتی جعلی از قبیل مهرهای جعلی و اسناد جعلی دولتی نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم در باز جویی های اولیه خود به جعل 5 فقره اسناد و مدارک اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به این اینکه تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد به شهروندان توصیه کرد: فریب افرادی که اقدام به جعل اسناد و مدارک هویتی می کنند را نخورند چون دریافت کنندگان این گونه مدارک جعلی نیز تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جعل اسناد استانی اجتماعی اسناد و مدارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی