Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@15:22:22 GMT

مدافع جنجالی پرسپولیس در لیست بازی با نساجی

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۰۵۴۴

مدافع جنجالی پرسپولیس در لیست بازی با نساجی

خبرورزشی – کاپیتان فصل گذشته گل گهر سیرجان و مدافع تازه وارد پرسپولیس در آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار با فولاد خوزستان وقتی دید جایی در ترکیب ندارد نزد یحیی گل محمدی رفت و از سرمربی خواست اجازه بدهد در تهران بماند!

درخواست عجیبی که واکنش تند یحیی گل محمدی را به دنبال داشت و علیرضا ابراهیمی از تیم اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس به اهواز رفت و با نتیجه ۳ بریک برنده شد و در بازگشت با وساطت نزدیکان سرمربی و عذرخواهی خود این بازیکن، مدافع تازه وارد بخشیده و اجازه تمرین پیدا کرد.

ابراهیمی که بابت رفتار هفته گذشته خودش پشیمان شده اما این بار در لیست بازی با نساجی مازندران قرار گرفته و همراه تیمش به اردو رفت.

علیرضا ابراهیمی درحال حاضر پیراهن شماره ۵ پرسپولیس را می‌پوشد. پیراهنی که زمانی بر تن بزرگان این باشگاه نظیر؛ محمد پنجعلی، افشین پیروانی و این اواخر بشار رسن بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس علیرضا ابراهیمی پرسپولیس علیرضا ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی

 پرسپولیس در شرایطی به مصاف سپاهان اصفهان رفت که دانیال اسماعیلی‌فر را به علت محرومیت در اختیار نداشت و این مدافع راست نتوانست مقابل تیم سابق خود در آزادی به میدان برود.

اسماعیلی‌فر که بهترین پاسور این فصل پرسپولیس بوده و روی فرم خوبی بود با یک بی ملاحظگی عجیب در آبادان باعث محرومیت خود شد تا اوسمار مجبور به استفاده از وحدت حنانوف پس از مصدومیتش بشود.

حالا بعد از یک جلسه محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر در بازی برابر نساجی در قائمشهر به ترکیب برمی‌گردد. دانیال انگیزه جبران دارد و باید دید می‌تواند به پرسپولیس در بازی حساس و سخت بعدی کمک کند یا خیر.

  منبع:ورزش سه 

 

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)