Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شریف نژاد سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: در آیین افتتاحیه انتخاب جایزه البرز ۱۴۰۰ یاسین قاسمی دانش آموز فارغ التحصیل از دبیرستان متوسطه دوم شهید بهشتی خورموج، به عنوان دانش آموز ممتاز  پنجاه و نهمین جشنواره بنیاد البرز انتخاب شد.

او افزود: داوری و انتخاب جایزه البرز ۱۴۰۰ دانش‌آموزی با حضور ۳۰ نفر از چهره‌های علمی و استادان و معلمان پیشکسوت و ممتاز کشور برگزار شد و ۲۰ دانش آموز از ۴ رشته تحصیلی علوم ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و فنی و حرفه‌ای و کاردانش از سراسر کشور از برگزیدگان این بنیاد فرهنگی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دشتی با بیان اینکه این جایزه در بخش دانش آموزی به دانش آموزان برگزیده فارغ التحصیل از مقطع متوسطه دوم اهدا شده است، ادامه داد: شاخص انتخاب دانش آموز، معدل سه پایه، کسب رتبه در المپیاد‌ها و مسابقات علمی و مهارتی، رتبه در جشنواره‌های علمی و پژوهشی، گواهی چاپ مقاله و... بوده است.

بیشتر بخوانید

سه دانش‌آموز بوشهری به مرحله نهایی المپیاد‌های علمی راه یافتند دانش آموزان بوشهری رتبه دوم مسابقات مهندسی ژنتیک را به دست آوردند

شریف‌نژاد عنون کرد: بنیاد البرز از سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به گسترش فرهنگ کشور، تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان با استعداد ایرانی از طریق اعطای «جوایز بنیاد البرز»، از سوی مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف شده‌است و تاکنون چند هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را حمایت کرده است.

شریف نژاد گفت: این جایزه هر ساله به برگزیدگان مطرح کشوری در بخش‌های دانش آموزی، طلبه‌های علوم دینی، دانشجویان و... اهدا می‌شود و انتخاب برترین‌ها برای دریافت این جایزه، با همکاری وزارت آموزش و پرورش، بنیاد علمی نخبگان، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت امور نخبگان حوزه‌های علمیه کشور انجام می‌گیرد.

او عنوان کرد: هزینه‌های این بنیاد هم از محل درآمد بنیاد‌های فرهنگی البرز تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آ نوبل ایرانی بنیاد فرهنگی البرز شهرستان دشتی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند