Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان روز چهارشنبه با تایید خبر وقوع این حادثه گفت: متاسفانه این حادثه عصر روز گذشته در شرکت فولاد ناب آرش در یکی از شهرک‌های صنعتی شهرستان ابهر اتفاق افتاد،  متاسفانه منجر به کشته شدن سه کارگر و مسمومیت چهار کارگر دیگر شد.

صفی الله کرامتی افزود: یکی از کارگران به منظور پاکسازی مخزن گاز وارد عمل می شود که ۲ کارگر دیگر حاضر به محض مشاهده حادثه به یاری  این کارگر شتافته و خود نیز گرفتار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار کارگر دیگر نیز به کمک به این سه کارگر می روند تا جان آنان را نجات دهند که خود نیز دچار مسمومیت با گاز نیتروژن می شوند که در حال حاضر نیز به منظور درمان در بیمارستان ابهر بستری و تحت مداوا هستند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز گفت: وقوع این حادثه تلخ در این شرکت تولیدی صنعتی مورد تایید است و چگونگی این اتفاق از سوی عوامل ذیربط در این اداره کل در دست تحقیق و بررسی است.

محمدرضا انصاری افزود:یک نفر از کارگران جهت پاکسازی یکی از دهانه‌های مخزن آهن اسفنجی، اقدام می کند که متاسفانه به دلایل نامشخص به درون مخزن مخروطی شکل حاوی گاز ازت (N۲) سقوط می کند که به دنبال آن ۲ کارگر دیگر برای نجات جان همکار حادثه دیده می شتابند که خود نیز مسموم دچار مسمومیت شدید شده و در پی آن چهار کارگر دیگر نیز گرفتار در این حادثه می شوند.

وی با بیان اینکه همکاران ذیربط اداره کار شهرستان ابهر به محض اطلاع از حادثه در محل حاضر می شوند تا در جریان چگونگی این رخداد قرار گیرند،  اظهار داشت: در صورت کسب نتیجه و دریافت اطلاعات دقیق و کامل، علت وقوع این حادثه از طریق روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اطلاع رسانی خواهد شد.

مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان نیز گفت: ساعت ۱۵/۵۷ شامگاه روز گذشته /سه شنبه ۴ آبان ماه/ وقوع حادثه مسمومیت و خفگی با گاز نیتروژن به مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ زنجان اعلام و درخواست کمک می شود که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های قروه (شماره یک ابهر) و پایگاه ریلی شهرستان خرمدره عازم محل می شوند.

جواد مرادی، افزود: عوامل اورژانس پس از رسیدن به محل به یاری سه کاگر حادثه دیده که به خاطر سقوط به مخزن مایعات گازی شتافته و آنان را تحت عملیات احیا قلبی ریوی قرار داده و به بیمارستان الغدیر ابهر انتقال می دهند تا بلکه نجات یابند.

وی، اظهار داشت: چند کارگر مصدوم نیز قبل از رسیدن آمبولانس ها به محل با دیگر خودروهای حاضر در محل (متعلق به شرکت و شخصی)  به منظور درمان به بیمارستان منتقل می شوند.

کد خبر 634424 برچسب‌ها کارگران حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارگران حوادث ایران کارگر دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال

تین نیوز

در جلسه ای که با حضور مدیر کل بازرگانی داخلی شرکت راه آهن، مدیر کل سیر و حرکت راه آهن، مدیرکل راه آهن اصفهان، مدیر بخش حمل و نقل مجتمع فولاد مبارکه و مدیر عامل شرکت توکا ریل برگزار شد، افزایش حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن برنامه ریزی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل ریل نیوز، عابدین هادی نژاد مدیرکل بازرگانی داخلی هدف از این نشست را افزایش حمل ریلی مواد اولیه به فولاد مبارکه و محصولات فولادی برای صادرات از این مجتمع ذکر کرد و گفت: موضوعات مختلفی در زمینه ارتقاء و بهبود همکاری های سه جانبه بین شرکت راه آهن، شرکت فولاد مبارکه و شرکت حمل و نقل ریلی فعال در حمل و نقل ریلی محمولات مجتمع در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

هادی نژاد افزود: در این نشست عوامل موثر در سرعت بازرگانی محمولات این شرکت در مسیرهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نظارت و پیگیری لازم برای اجرای صحیح طرح قطار باری کامل، شناسایی و رفع مشکلات اجرای آن از جمله رعایت دستورالعمل های بارگیری و باربندی محصولات فولادی، حذف توقف های غیر ضروری در سطح ادارات کل مناطق و … از سوی طرفین انجام شود.

وی گفت: این جلسه گام مهمی برای تقویت همکاری های این دو صنعت است و انتظار داریم نتایج آن را در پایان سال ۱۴۰۳ در قالب افزایش حمل مواد اولیه و همچنین حمل محصولات تولیدی این مجتمع به مقاصد مختلف و رضایت مندی مشتری شاهد باشیم. در این راستا برنامه ریزی شده است حمل مواد اولیه و محصولات مجتمع تا ۱۰ میلیون تن افزایش داشته باشد.

مدیرکل بازرگانی داخلی راه آهن گفت: شرکت فولاد مبارکه بزرگ ترین و مهم ترین تولیدکننده فولاد کشور است و نقش کلیدی در صنعت ریلی کشور دارد. این شرکت در حمل مواد اولیه و محصولات خود در شبکه ریلی در رتبه اول قرار داشته و با حمل حدود ۷.۸ میلیون تن بار (۵.۳ هزار میلیارد تن کیلومتر) در سال ۱۴۰۲حدود ۲۱ درصد از کل حمل ریلی بخش داخلی را پوشش می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد