Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:47:20 GMT

با مسی صمیمی نبودم؛ رونالدو نگذاشت به رئال بروم

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۱۱۹۱

با مسی صمیمی نبودم؛ رونالدو نگذاشت به رئال بروم

کاپیتان سابق تیم ملی مکزیک فاش ساخت که به جای بارسلونا ممکن بود راهی رئال شود. او گفت که در بارسا با مسی صمیمیتی نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، رافا مارکز کاپیتان افسانه ای فوتبال مکزیک بین سال های 2003 تا 2010 بهترین سال های فوتبالی خود را در بارسا پشت سر گذاشت. مارکز با بارسا فاتح دو لیگ قهرمانان شد و همه افتخارات ممکن در فوتبال را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با سابقه 5 حضور در جام های جهانی از سال 2018 فوتبال را کنار گذاشته و این روزها در کلاس های مربیگری شرکت می کند. قرار بود مارکز در آکادمی بارسلونا مشغول فعالیت شود ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است.

 

 

 

 

مارکز دیشب میهمان برنامه ال چیرینگیتو بود و فاش ساخت که سال 2003 چیزی نمانده بود راهی رئال شود. او در این رابطه گفت:« سال دوم حضورم در موناکو بود که پیشنهادی جدی از رئال دریافت کردم. در آن مقطع مدیر برنامه هایم هوگو سانچز(اسطوره رئال) بود. مذاکرات طولانی شد تا اینکه رئال، رونالدو نازاریو را جذب کرد و پس از آن دیگر امکان پیوستن به این تیم از بین رفت. سپس به بارسلونا ملحق شدم و باید بگویم خوشحالم که رونالدو باعث شد پیوستنم به رئال منتفی شود.»

 

 

 

 

مارکز ادامه داد:« وقتی به بارسا پیوستم، سال ها بود این تیم موفق به فتح جام نشده بود ولی با خوان لاپورتا تاریخ را از نو نوشتیم. در بارسا به همه چیز رسیدم در حالی که پیش از آن به خاطر هوگو سانچز مثل اکثر مکزیکی ها هوادار رئال بودم. بعد از انتقال به بارسا و هفت سال بازی برای این تیم، حالا یک بارسایی متعصبم.»

 

 

 

 

دوستی با مسی:« من و لیونل مسی هرگز دوستانی صمیمی نبودیم. در رختکن هم خیلی حرف نمی زدیم ولی هر دو جزو بازیکنانی بودیم که در زمین حرف‌های مان را می زدیم. بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا؟ معتقدم رونالدینیو بالاتر از مسی، شایسته این عنوان است.»

 

 

بارسلونا رافائل مارکز هلاس ورونا لیونل مسی رونالدو پاری سن ژرمن برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رافائل مارکز هلاس ورونا لیونل مسی رونالدو پاری سن ژرمن برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا با استفاده از آهنگ گل یخ کوروش یغمایی، به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی مسابقات ویدیویی از گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا را منتشر کرده است.

دانلود (2.3MB)

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی