Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، شهردار سرخ‌رود حکمش را از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران تحویل گرفت.

کبود فیروزجایی در آبان ۹۸ به عنوان شهردار سرخ‌رود انتخاب شده بود و در شورای ششم نیز در سمت خود ابقا شده است.

فیروزجایی مدتی شهردار شهر بابل و شهردار گلیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان بابل را هم در کارنامه خود دارد .

سرخرود یکی از شهرهای ساحلی مازندران است که حدود هفت هزار نفر جمعیت دارد.این شهر مرکز بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد است .

برچسب‌ها مازندران محمودآباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران محمودآباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مازندران محمودآباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سرخ رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان، استاندار که عصر امروز به همراه شهردار و مسئولان شهری رشت، از میزان روند اجرای طرح میثاق شامل ۵ تقاطع غیر هم سطح در میدان امام حسین، میدان نیروی دریایی، خیابان آیت الله رودباری، بلوار حمیدیان و خیابان باهنر در رشت بازدید کرد، گفت: روند اجرای این طرح‌ها که از نیمه شهریور ۱۴۰۲ آغاز شده، به صورت مطلوب و مطابق زمان بندی در حال انجام است و در تلاشیم تا پایان امسال ۴ طرح از این ۵ طرح را به بهره برداری برسانیم.
اسدالله عباسی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها از مطالبات مردم است، افزود: با اجرای این طرح‌ها، گره ترافیکی شهر رشت باز خواهد شد.
شهردار رشت هم گفت: پنج تقاطع غیر همسطح رشت، به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت دارد و زمان اجرای بعضی از این طرح‌ها ۱۸ و بعضی ۲۴ ماهه است که بعضی از آن‌ها از بازه زمانی مورد نظر جلوتر هستند.
رحیم شوقی افزود: به استاندار امروز قول دادم با کار شبانه روزی، تا پایان سال ۴ طرح از ۵ طرح را افتتاح کنیم تا مردم در ایام عید مشکل ترافیکی نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال