Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها -مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه هیچ گونه خللی در روند سوخت رسانی در شهرها و جاده‌ها نیست، گفت: تا به این لحظه ۲۱ باب جایگاه وارد مدار هوشمند شده است. - اخبار استانها -

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجاناظهار داشت: از ساعات اولیه صبح دیروز خبر رسید که سامانه داده هوشمند سوخت‌‌رسانی با نقص فنی مواجه شده و سوخت رسانی در کل کشور مختل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پس از این خبر، تیم‌های اجرایی در سطح استان تشکیل شد و از نزدیک سیستم پمپ بنزین‌ها را بررسی کردند.

وی گفت: به ناچار مجبور شدیم سیستم‌ها را از مدار خارج کنیم و به خاطر همین موضوع در تمام جایگاه‌ها بنزین و گازوئیل به شکل آزاد عرضه شد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان افزود: از لحظاتی پایانی شب گذشته جایگاه‌های سوخت به نوبت به به سیستم هوشمند متصل می‌شود و شهروندان می‌توانند طبق روال گذشته در پمپ‌بنزین‌ها سوخت‌گیری کنند.

گزارش تسنیم از رفع مشکل سوخت در پمب بنزین‌های استان زنجان / هیچ گونه خللی در روند سوخت رسانی در شهرها و جاده‌ها نیست + فیلمدر چند جایگاه‌های آذربایجان شرقی ‌با کارت سوخت بنزین عرضه می‌شود؟فهرست جایگاه های فعال عرضه بنزین 1500 تومانی در تهران اعلام شد

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا تا به این لحظه 21 باب جایگاه از 60 جایگاه وارد مدار هوشمند شده‌ و دیگر جایگاه‌ها نیز به مرور زمان در حال مرتفع شدن هستند و امید می‌رود تا پایان امروز کل جایگاه‌ها همانند سابق عملیات سوخت‌رسانی را انجام دهند.

حبیبی در پایان تاکید کرد: هیچ‌گونه خللی در عملیات سوخت‌رسانی دیروز و امروز در جاده‌ها و شهرها وجود نداشته و از آنجایی که استان زنجان شاهراه ارتباطی شمالغرب با مرکز است سوخت‌رسانی مرتب انجام شده است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین خودکفایی در تولید بنزین قیمت بنزین خودکفایی در تولید بنزین سوخت رسانی استان زنجان جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل‌ونقل حرکت کنیم که برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون حمل‌نقل دانش‌بنیان می‌تواند این مسئله را به‌ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

سیدمحسن واعظی‌فر در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: به خود می‌بالم که علم و فناوری همکاران ما در شهر و کشور رشد پیدا کرده است تا جایی که در حمل و نقل هوشمند حرف برای گفتن دارند.

وی با تاکید بر اینکه دنیا نیز در حوزه حمل‌ونقل هوشمند رشد بسیاری پیدا کرده است و رو به جلو حرکت کرده است که امیدواریم ما نیز به سرعت آن‌ها برسیم، اضافه کرد: معضل کشور ما سوخت ارزان بود و به همین دلیل حمل‌ونقل عمومی و انبوه‌بر به‌ویژه هوشمند بودن مسیر و ترافیک تا حدودی مغفول واقع شد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه تصریح کرد: این موضوع به دلیل ارزان بودن سوخت بود اما در حال حاضر جامعه نشان داد که حتی اگر سوخت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد، دیگر نمی‌شود برای آلودگی ناشی از سوخت کاری کرد.

وی ادامه داد: برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت فناوری‌های مدرن، دیتامحور، اطلاعات محور و هوشمندی ترافیک در حوزه حمل و نقل حرکت کنیم که برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند این مسئله را به ویژه در دانشگاه‌ها و میان قشر دانشجو ایجاد کند.

کد خبر 750132

دیگر خبرها

  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود