Web Analytics Made Easy - Statcounter

  در پی مراجعه تعدادی از شهروندان شهرستان های همجوار به دفتر دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبدانان مبنی بر اینکه خانمی با ایجاد کانال و گروه های تلگرامی و با این ادعا که از طریق شرکتها و کارخانجات معتبر تولیدی لوازم خانگی در سطح استان تهران قادر به فروش انواع لوازم خانگی با مارک های معتبر با قیمت مناسب و تخفیف ویژه و امکان پرداخت اقساطی آن به افراد می باشد، کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت زن کلاهبردار در ایلام

به گزارش رکنا، با انجام تحقیقات لازم از طریق تحصیل ادله الکترونیکی، پایش نامحسوس گروه های ایجاد شده توسط متهم، جمع آوری مستندات و مدارک موجود در فضای سایبر در خلال این تحقیقات مشخص شد، شخص کلاهبردار با همکاری و مشارکت همسرش مبالغی قریب به ۳۰ میلیارد ریال از طریق واریز به حساب بانکی خود از مال باختگان دریافت و در قبال وجه دریافتی،هیچ گونه کالایی به آنان تحویل نداده اند .

پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی، متهم پرونده به همراه همسرش در یک عملیات موفق پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

 متهمان پس از مواجهه با مستندات مندرج در پرونده به بزه انتسابی اعتراف و سپس با قرار تامین مناسب با دستور مقامات قضائی شهرستان روانه زندان شدند.

 فضای مجازی بستر کاملا امنی برای خرید و فروش کالا نیست و می طلبد شهروندان در معاملات اینترنتی قبل از رویت کالای مورد نظر و صحت معامله از پرداخت هرگونه وجهی به صاحبان این آگهی ها خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گروه های تلگرامی کلاهبرداری اخبار حوادث دستگیری زن کلاهبردار ۳۰ میلیاردی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال زن مهدی قائدی قیمت دلار ریحانه پارسا همسر مهدی قائدی بورس ترلان پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا پورخاقان بعد از ظهر شنبه در دیدار با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به جایگاه مهم نیروهای مسلح در کسب مقام امنیت در کشور ادامه داد: حفظ و حراست از سلامت و امنیت این نیروهای مهم در نقش آفرینی‌های کشور مؤثر است.

پور خاقان بیان کرد: سازمان قضائی نیز موظف است ضمن حفظ، صیانت و حراست از این نیروها مانع از انحراف و ناخالصی در این نیروهای مهم شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما نسبت به سایر نیروهای مسلح در دنیا از جرایم پایین برخوردار هستند تاکید کرد: همین نرخ پایین هم برای ما زیاد است و تمام تلاش ما این است که پیشگیری از وقوع جرم داشته باشیم.

کد خبر 6090375

دیگر خبرها

  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد