Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:49:50 GMT

نامه پرسپولیس به فیفا برای لجبازی وکیل کالدرون

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۲۰۵۰

نامه پرسپولیس به فیفا برای لجبازی وکیل کالدرون

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس مبلغ مورد نیاز برای پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون را فراهم کرد تا بتواند گام مهمی برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات تابستانی این تیم بردارد.

بخش بین‌الملل باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای رسمی از وکیل کالدرون خواست تا شماره حساب بین‌المللی او را که امکان انتقال ارز از ایران داشته باشد اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نیز در اقدامی عجیب شماره حساب کالدرون در کشور سوئیس را اعلام می‌کند. این در حالی است که کشور ایران به دلیل تحریم‌های مالی و ارزی امکان انتقال پول به بانک‌های سوئیس را ندارد و در صورت انجام حواله ارزی، کل مبلغ مسدود می‌شود.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای جدید خواستار تغییر شماره حساب مقصد شد که وکیل کالدرون در پاسخی عجیب اعلام کرد حاضر نیست شماره حساب دیگری را ارائه دهد. ضمن اینکه کالدرون باز هم جواب تماس‌های باشگاه پرسپولیس را نمی‌دهد و همه چیز را به وکیل خود واگذار کرده است.

همین امر سبب شد تا پرسپولیسی‌ها با ارسال نامه‌ای به فیفا خواستار ارائه راهکار از سوی این نهاد بین‌المللی شوند. مسئولان باشگاه پرسپولیس با توضیح درباره زمان اندک باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات تابستانی خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شدند.

همچنین مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس قصد دارد با خواکین دیگر طلبکار باشگاه که هم اکنون عضو کادر فنی فولاد خوزستان است مذاکرات جدی تری داشته باشد تا طلب ۹۵ هزار دلاری او را در چند قسط به طور نقد پرداخت کند.

باید دید تلاش پرسپولیس برای پرداخت طلب کالدرون قبل از ۱۶ آبان ماه به کجا ختم می‌شود. آیا این باشگاه قبل از پایان مهلت نقل و انتقالاتی می‌تواند این مشکل را حل کند یا سرخ‌ها با همین محرومیت به کارخ ود در لیگ برتر ادامه می‌دهند.

کد خبر 5337341

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فیفا گابریل کالدرون فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی لیگ برتر والیبال لیگ کشتی کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر بسکتبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس شماره حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، امروز هشتم اردیبهشت ماه، تعداد ۵ پرونده تعزیری برای صنف بانوان آرایشگر تشکیل شد و یک سالن زیبایی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، عدم نصب نرخ‌نامه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محدوده بولوار وکیل‌آباد مشهد پلمب شد.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • هشدار معنادار رشیدی کوچی درباره خطاهای استراتژیک و لجبازی عده ای خاص با مردم /دلم می سوزد...
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶