Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازدید از طرح‌های اجرایی بنیاد مسکن در بابل با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی کشور سالانه مقاوم سازی خواهند شد، گفت: ۵۰ درصد واحد‌های مسکونی روستایی کشور تاکنون مقاوم سازی و نوسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: بر اساس برنامه تا پایان سال ۱۴۱۰ همه واحد‌های مسکونی روستایی مقاوم سازی خواهند شد.

نیکزاد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح جهش ساخت مسکن که مقرر شده است سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را خواهد ساخت که ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی نیز در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت خواهد بود

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه ساخت و ساز مسکن با محوریت مردم انجام خواهد شد افزود: به دولت پیشنهاد شد تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

او افزود: این تسهیلات با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است که با توجه به رویکرد دولت و دستور رئیس جمهور در خصوص توجه بیشتر به روستاییان پیش بینی می‌شود در جلسه آینده شورای عالی مسکن با پرداخت این تسهیلات موافقت شود

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات مسکن وام مسکن منازل روستایی هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی