Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@14:05:12 GMT

مرد استقلالی هشدار داد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۲۳۹۸

مرد استقلالی هشدار داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در خصوص وضعیت حقوقی باشگاه و سردرگمی بازیکنان و کادرفنی باشگاه گفت:

تا فردا پنجشنبه ۶ آبان ماه به مالک و مدیریت باشگاه فرصت داده‌ایم تا تکلیف قراردادها و بدهی‌های مربوط به ایشان را روشن سازد، اگرچه همه ما بعید می‌دانیم ایشان توان مالی و پولی برای پرداخت بدهی بازیکنان و رفع محرومیت باشگاه ماشین‌سازی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا اکبرپور افزود:

ولی با این همه فردا پنجشنبه آخرین فرصتی است که من و بازیکنان می‌توانیم صبر کنیم، در صورتی که تا فردا مشکلات پیش آمده با پرداخت بدهی‌ها از جانب مالک باشگاه برطرف نشود به رغم میل باطنی با برگزاری یک کنفرانس خبری همه اتفاقات رخ داده طی چند ماه گذشته را ناگزیر به آگاهی عموم فوتبالدوستان آذربایجان به خصوص به اطلاع هواداران فهیم و نجیب ماشین‌سازی خواهم رساند.

 

علیرضا اکبرپور در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت:

حرفهای شنیدنی فراوانی دارم، فردا پنجشنبه ۶ آبان هر آنچه که نیاز است را به زبان خواهم آورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم