Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با حکم شهردار منطقه ‌10، محمد کیان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه و حمید ناصحی به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه منصوب شدند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ‌10، طی مراسمی با حضور جمعی از معاونان و مدیران با اهدای احکامی از سوی رضا شرفی شهردار منطقه حمید ناصحی به عنوان سرپرست جدید معاونت خدمات شهری و محیط زیست و محمد کیان به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری منطقه معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این‌ مراسم شهردار منطقه ضمن آرزوی موفقیت برای محمد کیان و حمید ناصحی، ایشان را از نیروهای وظیفه شناس، باسابقه، خدوم، متعهد و آگاه به مسایل شهری نام برد و از آن ها خواست با سعه صدر و جدیت، بیش از پیش مدیریت شهری را در انجام اهداف سازمان یاری نمایند.
محمد کیان دانش آموخته دکترای مدیریت مالی و از پرسنل رسمی شهرداری تهران پیش از این سابقه خدمت در مناطق 11و 14 و فعالیت در پست‌های مختلف در اداره کل امور مالی و اموال معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.
همچنین حمید ناصحی از کارمندان رسمی شهرداری تهران با 19 سال سابقه فعالیت، پیش از این سمت معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4، قائم مقام شهردار منطقه 21، مشاور اجرایی شهردار منطقه 2، شهردار ناحیه 1 و 4 منطقه 22 را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاونت مالی و اقتصاد شهری سرپرست معاونت شهردار منطقه محمد کیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس