Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی و کابردی گفت: شرایط مطلوبی در کشور برای واکسیناسیون وجود دارد و با این شرایط از ۱۵ آبان ماه جاری کلاس‌های ما به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمدحسین امید روز چهارشنبه در آیین نودانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه جامع واحد استان کرمان با اشاره به اینکه مراکز دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت تخصصی در سراسر کشور فعالیت دارند، افزود: دانشگاه جامع بعد از یک خانه تکانی وضعیت مناسبی پیدا کرده و به عنوان مهارت محور  شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: امروز برنامه‌های این دانشگاه برای دانشگاه‌های نظری کپی برداری می‌شود زیرا این دانشگاه با مهارت افزایی می‌تواند مشکل بیکاری را در جامعه برطرف کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کابردی با اشاره به اینکه بهترین‌های مراکز علمی و کاربردی در حوزه هوانوردی، هلال احمر و خودروسازی در استان کرمان وجود دارند افزود: بسیار مطلوب است که دانش آموختگان ما در درس و دوره‌ای که خوانده‌اند می‌توانند در حوزه عمل نیز به دانش خود مسلط باشند. 

وی با ابزار امیدواری گفت: براساس برنامه راهبردی دوم دانشگاه و طرح آمایشی که در سه استان تدوین شده است بسته دوره‌های مهارتی مراکز جامع علمی و کاربردی براساس نیاز استان‌ها توسعه و گسترش می‌یابد. 

امید افزود: دانش آموختگان حتما برنامه‌های دانشگاهی مراکز خودشان را رصد کنند زیرا برای آنها برنامه داریم. 

وی با بیان اینکه برای دوره‌های تکمیلی و پودمان‌های تخصصی نیز برنامه داریم تصریح کرد: در دوران کرونا ۲۰۰ استارت آپ برگزار کرده‌ایم که از دل آن‌ها حدود چهار هزار ایده خارج شد و بخش زیادی از ایده ها سرمایه گذار پیدا کرده و تبدیل به کسب و کار شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین خاطرنشان کرد: دسترسی آسان و راحت به کتابخانه دیجیتال دانشگاه برای دانشجویان فراهم شده است. 

وی از وجود ۲۵۰ مرکز نوآوری دانشگاه جامع علمی کابردی خبرداد و خاطرنشان کرد: فعالیت این مراکز با دوره های نظری این دانشگاه متفاوت است زیرا همراه با مهارتی است که به بهبود زندگی، خانواده و جامعه کمک می‌کند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمان دانشگاه جامعه علمی کاربردی واکسیناسیون دانشگاه جامع علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی