Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت:

"امروز همراه با رئیس سازمان اداری استخدامی کشور در سازمان اقتصادی کوثر از نسخه آزمایشی سامانه استعدادیابی مدیران صالح کارآمد (امصاک) رونمایی شد. تمامی افراد شاغل در این مجموعه اقتصادی بنیاد شهید که به نظر خودشان یا دیگران توانایی عضویت در هیئت مدیره شرکتهای تابعه کوثر را دارند می توانند در این سامانه به آدرس http://www.modiran.ecokowsar.ir ثبت نام کنند تا پس از طی مراحل احراز صلاحیت و انجام آزمون های مدیریتی در این سمت ها مشغول به کار شوند".

 

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود از ملاقاتش با وزیر خارجه پاکستان خبر داد و نوشت:

"دیدار با آقای شاه محمود قریشی، وزیرخارجه پاکستان"

 

سید محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیت خود نوشت:

"از صحت نامه «خزانه خالی» خبر ندارم اما دولت روحانی بیش از مجوز قانونی، از تنخواه گردان بانک مرکزی استفاده کرده و خزانه را با بدهی 54 هزار میلیارد تومانی تحویل دولت رئیسی داده است".

 

 

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران، در صفحه اینستاگرامش پستی را منتشر کرد و نوشت:

"تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری
این مرکز اتاق فکر دولت است"

 

 

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل قوه قضائیه در پست اینستاگرامی خود نوشت: 

"در نشست صمیمی با معاون کنسولی و ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه، موضوعات مهمی بررسی شدند: تسهیل خدمات رسانی به ایرانیان خارج از کشور، رسیدگی به وضعیت ایرانیان زندانی، تسهیل خدمات حقوقی و قضایی برای ایرانیان و اتباع خارجی جهت سرمایه گذاری، وضعیت محکومین خارجی زندانی در ایران".

 

 

علی باقری کنی، معاون سیاسی وزارت امورخارجه، با انتشار تصویری از قرار ملاقات با هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در بروکسل نوشت:

"در یک روز شلوغ فعالیت دیپلماتیک در بروکسل، صبح زود با تئودورا گنتزیس، دبیرکل وزیر خارجه پادشاهی بلژیک، در کاخ اگمونت جلسه و صبحانه کاری داشتم. ما در مورد انبوهی از مسائل دوجانبه، افغانستان و سایر موضوعات بین المللی گفتگو کردیم".

 

احمد وحیدی، وزیر کشور در پست اینستاگرامی خود نوشت:

"آئین معارفه آقای علی محمد زنگانه به عنوان استاندار گلستان"

 

 

 

بیشتربخوانید

پاسخ زاکانی به مردم در پی منصوب شدن دامادش در شهرداری/قرار ملاقات باقری کنی با هماهنگ کننده کمیسیون برجام در بروکسل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیرعبداللهیان رئیسی رئیس جمهور قاضی زاده هاشمی خود نوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه با «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه ایران همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

انگاته روبارد وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از وی و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

دیگر خبرها

  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت