Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر گفت: علی‌رغم مشکلاتی که از روز گذشته برای جایگاه‌های سوخت سراسر کشور به وجود آمد، تاکنون از ۹۶ نازل جایگاه‌های سوخت تحت پوشش ناحیه کاشمر ۵۳ نازل به چرخه خدمات بازگشتند.

حسین عربی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: شهرستان‌های کاشمر، کوهسرخ و خلیل‌آباد نیز زیر پوشش ناحیه کاشمر است، اکنون در این شهرستان‌ها ۱۱ جایگاه با ۹۶ نازل فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت‌رسانی منطقه یکی پس از دیگری در حال فعال شدن است، اظهار کرد: اولین جایگاهی که به زودی در کاشمر فعال می‌شود و بنزین یارانه‌ای را عرضه خواهد کرد. جایگاه بنزین بلوار جانبازان است و باقی نیز به مرور به روال عادی بر خواهند گشت.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر تصریح کرد: از روز گذشته ۹ جایگاه در شهرستان‌های تحت پوشش ناحیه کاشمر فعال شد و بنزین با نرخ آزاد ۳۰۰۰ تومان و نفت و گاز را با نرخ آزاد ۶۰۰ تومان به مردم عرضه می‌کنند. از دیروز به جز جایگاه بلوار جانبازان در شهر کاشمر و یک جایگاه دیگر در شهر کندر سایر جایگاه‌ها مشکلی برای عرضه سوخت نداشتند.

عربی تصریح کرد: با توجه به وجود ۲۶۰۰ جایگاه در سطح کشور قطعا فعال شدن همه آن‌ زمان‌بر خواهد بود به همین خاطر بر اساس اولویت کشوری و به مرور فعال‌سازی می‌شود.

وی گفت: با توجه به سرعت خط در کشور پیش‌بینی می‌شود تا فردا صبح تمام جایگاه‌های سوخت در منطقه فعال شود و مشکلی در عرضه سوخت یارانه‌ای نداشته باشیم.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر افزود: اکنون در شهرستان خلیل‌آباد ۱۵ نازل، کوهسرخ پنج نازل و در کاشمر ۳۳ نازل فعال است و بنزین و نفت و گاز را با نرخ آزاد به فروش می‌رساند.

وی بیان کرد: خوشبختانه یک جایگاه در کاشمر و یک جایگاه در خلیل‌آباد اصلا دچار نقص فنی نشدند و سامانه آن‌ قطع نشد و بنزین و نفت و گاز را به صورت یارانه‌ای به شهروندان عرضه می‌کرد.

عربی تصریح کرد: علاوه بر اینکه ظرفیت مخازن تمام جایگاه‌ها تکمیل است یک نفت‌کش دیگر نیز پیش‌بینی شده تا در صورت افزایش مصرف با مشکلی مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه ماهانه در شهرستان‌های تحت پوشش ناحیه کاشمر پنج میلیون لیتر بنزین مصرف می‌شود، از شهروندان خواست بدون توجه به شایعات آرامش خود را حفظ کنند؛ به زودی مشکل رفع و فعالیت جایگاه‌ها به روال عادی باز خواهد گشت.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه کاشمر از همکاری شهروندان تقدیر کرد و گفت: از روز گذشته که در جایگاه‌ها با نقص فنی مواجه شدیم، شهروندان همکاری بسیار خوبی داشتند و شاهد تشکیل هیچ‌گونه صف و شلوغی در شهرستان‌های تحت پوشش نبودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جایگاه سوخت کاشمر خبرهای شهرستان کاشمر جایگاه های سوخت شهرستان ها جایگاه ها تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲ لیتر بنزین می سوزانند که این میزان ۲ تا ۳ برابر بیشتر از میانگین جهانی است. - اخبار سیاسی -

غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره علت بروز ناترازی بنزین در کشور و راه حل هایی که می توان برای برون رفت از این شرایط به کار برد، اظهار داشت:  مشکل اصلی ما این است که خودروهای تولید داخل مصرف بسیار بالایی از بنزین دارند و این امر باعث بروز معضل ناترازی بنزین شده است.

واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت

وی ادامه داد: دولت باید خودروسازان را مجبور کند که در تولیدات خود اصلاحاتی انجام دهند و خودروهای با کیفیت تولید کنند، اما متاسفانه خودروسازان به دنبال اصلاح تولیدات خود و تولید خودروهای با کیفیت نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ما معتقدیم که بهترین راه کار برای بهبود ناوگان حمل و حمل در کشور در این شرایط که خودروسازان زیر بار اصلاح تولیدات خود نمی روند واردات خودروهای خارجی است.

شریعتی تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه ملی کشور را به خاطر حمایت از خودروسازان داخلی از بین می بریم، امسال مجبوریم به میزان زیادی واردات بنزین انجام دهیم و این به معنای کسری بودجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه مصرف بالای بنزین در خودروهای تولید داخل در ردیف اول متهمان ناترازی بنزین است، بیان داشت:  باید برای رفع این مشکل اقدامی عاجل کنیم. متاسفانه خودروهای ما در هر 100 کیلومتر 12 لیتر بنزین می سوزانند که این میزان 2 تا 3 برابر بیشتر از میانگین جهانی است.

شریعتی با تاکید بر اینکه باید از سرمایه ملی خودمان حفاظت کنیم، ادامه داد: علاوه بر بی‌کیفیتی خودروها، حجم بالایی از خودروهای فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند که این امر هم بر استفاده بیشتر از بنزین افزوده است.

عضو کمیسیون عمران بیان کرد: باید برای برون رفت از این شرایط اقدام به متنوع سازی سبد سوخت نیز بکنیم و از خودروهای برقی و هیبریدی هم در چرخه استفاده کنیم تا میزان  خودروهای استفاده کننده از بنزین کاهش پیدا کنند. همچنین ما باید به سمت استفاده از خودروهای دوگانه سوز  مثل سی ان جی و ال پی جی هم حرکت کنیم و به این وسیله از میزان مصرف بنزین در کشور بکاهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • معمای بنزین در ایران
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند