Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش چهارشنبه شب گروه فرهنگی ایرنا از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در متن حکم یاسر احمدوند خطاب به علی رمضانی آمده است:نظر به توانمندی‌ها و شایستگی‌های جنابعالی در حوزه فرهنگ و کارآمدی و روحیه انقلابی و بر اساس مصوبه هیات محترم امنا به عنوان مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این حکم ابراز امیدواری کرده  است تا این موسسه مهم نقش موثر خود را در ساماندهی امور محوله و وظایف و ماموریت‎ها به خوبی ایفا کند.

بازآفرینی روحیه نشاط و امید در موسسه، بهره‌مندی از توانایی همکاران ارزشمند و انضباط و کار سخت و هدفمند مسیر دستیابی به توفیق در خدمت به فرهنگ ایران عزیز است.

همراهی و مشورت صاحب‌نظران خیرخواه عرصه فرهنگ در ساماندهی و پیشبرد امور ضروری است.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این حکم از زحمات و خدمات آقای ایوب دهقان‌کار در دوران تصدی مسئولیت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران قدردانی شد.

علی رمضانی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد الهیات و معارف اسلامی از دانشگاه تهران بوده و هم اکنون مشغول نگارش رساله دکترای خود در همین رشته است. از دیگر سوابق او می‌توان به مدیر گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و مشاور طراحی و برنامه‌ریزی ریاست این پژوهشگاه (تا کنون)، مدیرکل تأمین منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون فرهنگی و تولید انتشارات سروش، معاون تولید و رسانش کانون اندیشه جوان، رئیس هیأت مدیره شرکت کتابشهر ایران، رئیس هیأت مدیره کانون اندیشه جوان، عضو هیأت مدیره شرکت انتشارات به نشر (وابسته به آستان قدس رضوی) و رئیس هیأت مدیره انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی اشاره کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، سردبیر ماهنامه زمانه، عضو شورای سیاستگذاری دو دوره جشنواره کتابخوانی رضوی(ع)، عضو شورای سیاستگذاری دومین دوسالانه کارتون کتاب، عضو شورای سیاستگذاری مجله سروش هفتگی و دست اندرکاری برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی در حوزه کتاب و فرهنگ از دیگر سوابق علی رمضانی است.

به گزارش ایرنا، پیش از این ایوب دهقانکار در تیرماه ۱۳۹۹ به عنوان نخستین مدیرعامل موسسات ادغامی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، (موسسات ادغام شده نمایشگاه‎های فرهنگی ایران، خانه کتاب و بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان)، کار خود را آغاز کرد، وی پیش از آن مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی، معاون اداره کل مجامع و فعالیت‌های فرهنگی و دبیر طرح گرنت (حمایت از ترجمه و انتشار آثار ادبیات فارسی در کشورهای دیگر) بوده است.

برچسب‌ها معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسر احمدوند کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسر احمدوند کتاب معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسر احمدوند کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران دانشگاه تهران خانه کتاب و ادبیات ایران علی رمضانی هیأت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت