Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در ساعت‌های اولیه اختلال در سیستم سوخت‌رسانی کشور کمیسیون انرژی از طرف رییس مجلس ماموریت یافت تا این موضوع را بررسی کند.

  «مصطفی نخعی» در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به اختلال در روند سیستم توزیع سوخت کشور گفت: کمیسیون انرژی در نخستین جلسه رسمی این موضوع را با دقت بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا از دیروز رییس مجلس به کمیسیون انرژی ماموریت داد تا پیگیر این مساله باشد تا هرچه زودتر سیستم های توزیع سوخت راه اندازی شود و مردم بتوانند همانند گذشته سوخت مورد نیاز خود را تامین کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: از ساعت‌های اولیه این اختلال تیم‌های پشتیبانی ورود کردند و با ارائه راهکارهای اجرایی مطلوب، تعدادی از جایگاه‌ها توزیع سوخت به مدار اولیه خود برگشتند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این سناریو اهمیت سامانه هوشمند مشخص شد، بیان داشت: برخی افراد اهمیت این سامانه را باور نداشتند، اما این اختلال تجربه‌ای شد و نشان داد که در این حوزه علاوه بر توجه جدی نیاز به سرمایه گذاری داریم.

وی افزود: تجربه اختلال در سیستم توزیع سوخت بار دیگر اهمیت تقویت پدافند غیرعامل در مقابل حملات سایبری و تهدید زندگی عادی مردم را ثابت کرد. باید تمام سناریوهای احتمالی را در نظر بگیریم زیرا این حوزه به گونه ای مغفول مانده بود.

نخعی با بیان اینکه باید مانورهای برای مقابله با شرایط اضطراری را در کشور برگزار کنیم، گفت: مدیریت سامانه هوشمند برای مقابله با سناریوهای احتمالی و  تمرین برای کنترل وضعیت در چنین شرایطی است که باید در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد تا بتوان به راحتی از این مشکلات عبور کنیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امکان سوخت‌گیری با نرخ آزاد در جایگاه‌ها امکان‌پذیر است، گفت: مسائلی که در رابطه با گرانی حامل‌های انرژی مطرح می‌شود شایعاتی بیش نیست و مردم به این شایعات توجه نکنند.

وی افزود:با دستور وزیر نفت امکان سوخت گیری در جایگاه‌ها با نرخ ۳ هزار تومان و نفت گاز با نرخ ۶۰۰ تومان فراهم است و تیم‌های پشتیبان سامانه هوشمند در استان‌ها هم نسبت به راه اندازی مجدد سامانه هوشمند سوخت در حال فعالیت هستند و به زودی همه چیز به روال عادی خود بر می‌گردد./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: مصطفی نخعی اختلال سیستم سوخت رسانی کمیسیون انرژی مجلس توزیع سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان

در سال‌های گذشته جمعیت جوان کشور رو به کاهش رفته و این موضوع موجب نگرانی دولتمردان شده است. در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای برای حمایت از فرزندآوری تصویب شد تا زندگی خانواده‌ها را تحت حمایت قرار دهند. اما در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه شد و خانواده‌ها را نگران کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیانی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی قصد ثبت نام در وام فرزندآوری دارند با مشکل قطعی سامانه مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و خسته نباشید من ساکن روستای شفیع آباد در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هستم. چرا چند ماه است که سایت فرزندآوری قطع است. هر وقت برای ثبت نام مراجعه می‌کنیم قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • معمای بنزین در ایران
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان