Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از مشکلات بانکی که تولیدکنندگان با آن مواجهند اسناد مازاد در رهن بانکهاست که به صورت ویژه در حال پیگیری ان هستیم. خبرگزاری میزان- حیدر اسیابی از پیگیری موضوع آزادسازی اسناد مازاد واحد‌های تولیدی که در رهن بانک هاست خبر داد.
رئیس کل دادگستری گلستان امروز در جمع فعالان اقتصادی شهرک صنعتی مینودشت گفت: یکی از مشکلات بانکی که تولیدکنندگان با آن مواجهند اسناد مازاد در رهن بانکهاست که به صورت ویژه در حال پیگیری ان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آسیابی افزود: واحد‌های تولیدی برای دریافت تسهیلات، اسنادی با ارزش خیلی بیشتر از مبلغ وام به عنوان رهن از فعالان اقتصادی به وثیقه گذاشته اند که قانونی نیست.
وی ادامه داد: این اسناد باید دوباره کارشناسی و بر اساس نرخ روز ارزش گذاری شود و اسناد مازاد از رهن بانک‌ها خارج و به واحد‌های تولیدی بازگردانده شود.
این مقام ارشد قضایی استان گلستان گفت: تاکنون سه نشست تخصصی با شورای هماهنگی بانک‌های استان داشته ایم و برای رفع چالش‌های بانکی بر سر راه تولیدکنندگان مشغول رایزنی هستیم.
حیدر آسیابی افزود: مصوباتی که در بازدید‌های میدانی و یا در جمع فعالان اقتصادی با حضور مسئولان اجرایی و بانکی مصوب می‌شود لازم الاجراست و خوشبختانه تاکنون نیز هر موردی که مصوب کرده ایم با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های مربوط اجرایی شده است.
وی ادامه داد: یکی از این مصوبات تعیین تکلیف زودتر موضوع اسناد شهرک صنعتی بندرترکمن بود که در کمتر از یک هفته این مشکل که سال‌ها معطل مانده بود حل شد.
آسیابی گفت: در قوه قضاییه و استان‌ها ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تشکیل شده و همت دستگاه قضایی استان رفع مشکلات و موانع تولید در استان است.
رئیس کل دادگستری و معاونان وی امروز از دو واحد تولیدی  دیگر در شهرک صنعتی مینودشت بازدید کردند.      بیشتر بخوانید:    تقدیر مدیرعامل بانک ملت از دادگستری استان یزد در پی احیاء واحد تولیدی گرما آفرین ایساتیس انتهای پیام/ برچسب ها: گلستان آزاد سازی بانک رهن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گلستان آزاد سازی بانک رهن واحد های تولیدی اسناد مازاد رهن بانک بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانک‌ها واگذار شد
  • واگذاری ۱۵۰ همت از اموال مازاد به بانک‌ها
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند