Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام ، گفت: پرواز شماره ۳۹۰۱ ایلام به مشهد امروز چهارشنبه پنجم آبان ماه بر اساس برنامه قرار بود ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه انجام شود، اما به علت نقص فنی این پرواز هم اکنون در حال انجام است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: در این فرودگاه در طول هفته چهار پرواز در مسیر ایلام مشهد و بالعکس صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه افزود: در طول هفته نیز ۴۸ سورتی پرواز در مسیر ایلام تهران و بالعکس نیز در این فرودگاه انجام می‌شود.

او مطرح کرد: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۸۴ سورتی پرواز (نشست و برخاست) توسط چهار شرکت هواپیمایی آسمان، ایران ایر، زاگرس و ماهان در فرودگاه شهدای ایلام انجام شده است.

یگانه از جابجایی ۸۴ هزار و ۵۹۲ مسافر در شش ماهه نخست امسال در این فرودگاه خبر داد و افزود: در این مدت ۵۹۰ تن بار (ورودی و خروجی) در این فرودگاه جابجا شده است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرواز فرودگاه تاخیر در پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد