Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:55:07 GMT

ساخت ۲ طرح عمرانی در آران و بیدگل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۳۱۶۱

ساخت ۲ طرح عمرانی در آران و بیدگل آغاز شد

به گزارش ایرنا، فرماندار آران و بیدگل روز چهارشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: راه‌اندازی پیاده‌راه گردشگری فرش می‌تواند بین مردم و گردشگران و صنعت فرش ماشینی آشتی برقرار کند و به فضای تفریحی و تفرجگاهی شهرستان و اشتغالزایی و درآمدزایی کمک کند.

اسماعیل بایبوردی با بیان اینکه این پیاده‌راه میدان شهیدان صالحی آران و بیدگل را به میدان شهدای نوش‌آباد وصل می کند، افزود: این طرح با مشارکت شهرداری‌های آران و بیدگل و نوش‌آباد و مناطق صنعتی هلال شهر آران و بیدگل و انصار نوش‌آباد ساخته و راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این کریدور پیاده‌راهی می‌تواند به فضای تفریحی و تفرجگاهی آران و بیدگل و اشتغالزایی و درآمدزایی این شهرستان کمک کند.

فرماندار آران و بیدگل افزود: گردشگری سالم در اقتصاد و زمینه‌سازی برای تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش موثری دارد، از این رو حمایت از گردشگری سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی می‌تواند به توسعه همه‌جانبه و شتابزای این شهرستان کمک کند.

وی با اشاره به فعالیت اتاق فکر و هیات‌های اندیشه‌ورز آران و بیدگل در راستای توسعه روزافزون این شهرستان گفت: با فعالیت این اتاق‌ها و هیات‌ها در حوزه‌های مختلف گردشگری مذهبی و طبیعت، صنعت فرش ماشینی و دستبافت، نمک و فرآورده‌های معدنی، گل محمدی و گیاهان دارویی، پسته و زعفران می‌توان گام‌های اساسی در توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهرستان برداشت.

بایبوردی همچنین از آغاز طرح ساختمان ۱۲ واحدی ویژه خانواده ‌های چند معلول آران و بیدگل خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح با اعتباری افزون بر هشت میلیارد تومان در شهرستان آغاز شد.

به گفته وی، طرح ساختمان ۱۲ واحدی مسکن معلولان با مشارکت اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و انجمن خیران مسکن‌ساز آران و بیدگل و آورده شخصی متقاضی،  ساخته و تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به ۲ هزار و ۱۰۰ معلول شهرستان آران و بیدگل گفت: در کنار تامین واحدهای مسکونی مورد نیاز معلولان، کمک به معلولان به منظور رشد و گسترش مهارت‌های زندگی مطلوب، ایجاد یا افزایش اعتماد به نفس در برخورد با مشکل‌ها می‌تواند در رشد و تکامل عواطف و مهارت‌های اجتماعی آنان نیز موثر باشد.

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: فرمانداری برای اجرایی شدن حقوق معلولان در شهرستان از هر برنامه‌ای حمایت حداکثری می‌کند.

وی، گسترش و توسعه آموزش‌های مهارتی و توانمندی منابع انسانی در حوزه افراد زیر پوشش بهزیستی و معلولان را زمینه‌ساز تحقق اشتغال پایدار این قشر خواند و ادامه داد: رعایت حداکثری حقوق شهروندی معلولان از وظایف همه شهروندان است.

بایبوردی به ضرورت راه‌اندازی مکان‌های ورزشی ویژه معلولان با همکاری خیران در آران و بیدگل اشاره  اضافه کرد: با پیش‌بینی احداث استخر و سالن ورزشی ویژه معلولان، شاهد بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات به این قشر از جامعه باشیم.

وی نقش مردم و مشارکت‌های مردمی و خیران آران و بیدگل در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های بهزیستی در کمک به معلولان را کلیدی و بسیار مهم خواند و افزود: ایجاد و تقویت اعتماد بین مردم و خیّران از یک سو و مسوولان دولتی از سوی دیگر گره‌گشای مشکل‌های معلولان این شهرستان است.

شهرستان آران و بیدگل در شمالی‌ترین منطقه اصفهان، در فاصله ۶ کیلومتری کاشان و ۲۱۵ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کلنگ زنی فرمانداران کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی فرمانداران کاشان کلنگ زنی فرمانداران کاشان آران وبیدگل آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی

شهردار اصفهان گفت: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های شرق اصفهان بازدید کردیم، پروژه‌هایی که در حال انجام است و باید طبق زمان‌بندی پیش رود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد کمپ جدید گردشگری در شهر اصفهان گفت: این کمپ مکمل باغ فدک برای اسکان مسافران در این نقطه شهر است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پروژه‌های پسماند گزارش خوبی ارائه شد که بیشتر پروژه‌ها در حال انجام یا آماده آغاز است، تصریح کرد: امروز همچنین بازدید از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی چهارم در مناطق ۴ و ۶ شهرداری صورت گرفت که بخش عمده این پروژه در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته باید در بخشی از کار، پروژه‌هایی که از قبل در دست اقدام بود را بهره‌برداری می‌کردیم و بخش دیگر مطالعات و طراحی آغاز می‌شد، افزود: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، درواقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی که سال پیش آغاز شده باید با سرعت بیشتر به پایان برسد و آن‌ها که باید آغاز شود، سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، خاطرنشان کرد: سال جاری بیشتر اقدامات عملیاتی و اجرایی است، البته به اقتضای کارهای صورت گرفته، گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و چیزی که به سرانجام رسیده را تقدیم می‌کنیم.‌

کد خبر 748463

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل