Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ با پیروزی تیم‌های شهداب یزد، هراز آمل، شهرداری ارومیه و فولاد سپاهان اصفهان برابر حریفان خود آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار پیگیری می‌شود.

شهرداری ارومیه نخستین تیم فاتح این هفته بود که در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 22 میزبان خود پاس گرگان را شکست داد و به دومین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهداب یزد، صدرنشین هفته نخست در دومین مسابقه این هفته میزبان شهرداری ورامین بود و سه بر صفر میهمان خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و در صدر جدول باقی بماند. ورامینی‌ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 19 نتیجه را واگذار کردند تا نخستین شکست فصل را خود را تجربه کنند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز در این هفته پیروز شدند. سپاهان در تهران موفق به شکست سه بر صفر پیکان شد و دومین برد خود را جشن گرفت. پیکان هم در سه ست متوالی و با امتیازهای 29 بر 27، 25 بر 21 و 25 بر 18 مغلوب نماینده اصفهان شد.

دربی مازنی‌ها در هفته دوم لیگ برتر در مجموعه ورزشی شهید صدر رامسر برگزار شد و شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز آمل موفق به کسب دومین پیروزی متوالی خود شدند. هراز آمل با امتیازهای 19 بر 25، 18 بر 25 و 18 بر 25 میزبان خود را شکست داد و سه امتیاز کسب کرد.

داوران و ناظران هفته دوم لیگ برتر والیبال معرفی شدند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال هفته دوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان مصطفی هاشمی در دومین دیدار از دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود، براین اساس سری ۱ – ۱ برابر شد.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول: ۲۳ بر ۲۲ / گرگان

کوارتر دوم: ۲۳ بر ۱۸ / الریاضی

کوارتر سوم: ۲۶ بر ۲۰ / گرگان

کوارتر چهارم: ۲۸ بر ۱۸ / گرگان

 فینال سوم (در صورت نیاز) این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت