Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ارزش ریالی این تعداد پرونده بیش از ۶۲ میلیارد و ۴۹۸ میلیون است افزود: بازرسی ها در خصوص ثبت نام نکردن واحدهای مختلف صنفی و صنعتی در سامانه توسعه تجارت از سوی این سازمان همچنان ادامه دارد.
وی گفت: طبق دستور وزارت صمت تمامی اصناف و شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی باید در سامانه توسعه تجارت ثبت نام کنند و میزان ذخیره کالا و ورود و خروج و عرضه کالا در این واحدها در این سامانه ثبت و اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: این دستور العمل به منظور شفاف سازی ذخیره سازی، عرضه و میزان تولید کالاها است تا با نظارت هر چه بیشتر،تخلف در این بخش به کمترین حد خود برسد.

نظری ادامه داد: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی و آموزش هایی که توسط این سازمان انجام گرفت اما هنوز واحدهای و شرکت های زیادی هستند که در این سامانه ثبت نام نمی کنند.

وی گفت: ثبت نام نکردن واحدهای صنفی و صنعتی در این سامانه تخلف محسوب شده و در صورت عرضه کالا، تخلف عرضه خارج از شبکه تلقی خواهد شد.

همه گروه‌های صنفی و تولیدی و خرده فروش و عمده فروش باید فعالیت اقتصادی خود را در سامانه توسعه تجارت به آدرس www.ntsw.ir ثبت کنند. با ثبت کالا در این سامانه، سازمان صمت راحت‌تر می‌تواند کالا را رصد و متخلفان را شناسایی کند. هرگونه فروش کالا به عنوان عرضهِ خارج از شبکه و قاچاق تلقی شده و برابر با قانون با آن برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت تخلفات مالی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تخلفات مالی اهواز وزارت صنعت معدن و تجارت تخلفات مالی اهواز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • ۱۹ سامانه جدید ثبت تخلف سرعت در اهواز فعال می‌شود
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی