Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:58:52 GMT

«پروین» در پالایشگاه گاز سرخون و قشم معارفه شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۳۲۵۵

«پروین» در پالایشگاه گاز سرخون و قشم معارفه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، ضمن قدردانی از اقدامات و خدمات محمدحسین نوروزی مدیرعامل پیشین این شرکت، به‌واسطه پویا نگه داشتن مجموعه پالایش گاز سرخون و قشم، اظهار کرد: این پالایشگاه شرایط خاصی داشت و نیازمند مراقبت ویژه بود که با همیت یکایک عوامل و دست اندکاران اجرایی در استان، خوشبختانه هم اکنون این شرکت از شرایط متعادلی برخوردار است ولی همچنان نیازمند مراقبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، گاز یکی از ارکان توسعه پایدار هرمزگان است، افزود: نگاه ما به صنعت گاز در هرمزگان تنها به معنی ایجاد سوخت پایدار وتوسعه شبکه مصرف خانگی محدود نمی شود بلکه بنا به مطالعات و برنامه ریزی صورت گرفته، تا سال 2050، پایه همه تصمیم های حوزه انرژی وابسته به گاز خواهد بود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، گفت: پروژه پالایشگاه گاز سرخون و قشم سوای اینکه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم  پالایشگاهی وزارت نفت محسوب می شود، به عنوان زیربنای اهداف توسعه‌ای در هرمزگان به شمار می رود.

مدرس اضافه کرد: توسعه این پالایشگاه با توجه به طرح های توسعه به وِیژه در محدوده ساحلی شرق بندرعباس تا میناب یک ضرورت است و باید فرایند فرآوری و محصول نهایی این شرکت به گونه ای باشد که بتواند حداکثر بهره را برای استان و کشور داشته باشد.

در نشست امروز، از خدمات محمدحسین نوروزی مدیرعامل پیشین شرکت پالایش گاز سرخون و قشم قدردانی و پارسا پروین به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس گاز سرخون و قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم) گل زیبای عادل فردوسی‌پور (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه حوزه انرژی، توسعه درآمدهای ارزی کشور در شرایط تحریم را میسر کرد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان