Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:36:43 GMT

پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در یک نیمه کسل کننده

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۳۲۸۴

پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در یک نیمه کسل کننده

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز چهارشنبه تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. مهدی عبدی (۴۲) برای پرسپولیس گلزنی کرد.

در این بازی که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد، پرسپولیس قهرمان پنج دوره گذشته مسابقات لیگ نمایش ضعیف و کسل کننده‌ای داشت و نتوانست آنطور که باید و شاید دروازه نساجی را تحت فشار قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نساجی با هدایت ساکت الهامی بازی از بالا و پِرِس تیم پرسپولیس را در دستور کار داشت تا مدافعان این تیم نتوانند بازی‌سازی کنند که در اجرای این برنامه موفق بود.

تنها موقعیت خطرناک پرسپولیس در دقیقه ۳۰ و روی یک ضربه کاشته به دست آمد. در این صحنه، کریم اسلامی مهاجم نساجی که برای دفاع به محوطه جریمه این تیم بازگشته بود، قصد دفع توپ را داشت که ضربه او با اختلاف اندک از بالای دروازه به کرنر رفت.

در حالی که نیمه نخست با نتیجه تساوی در حال اتمام بود، نفوذ پرسپولیس از سمت چپ به پاس رو به جلوی وحید امیری به مهدی عبدی ختم شد و این مهاجم هم توانست دروازه نساجی را باز کند.

قضاوت این بازی بر عهده امیر عرب براقی است. او در نیمه نخست به ایوب کلانتری بازیکن نساجی کارت زرد نشان داد.

کد خبر 5337659

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی لیگ برتر والیبال لیگ کشتی کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر بسکتبال فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است

طرفداری| دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر مورد تست های تخصصی فیزیوتراپی قرار گرفت تا تکلیفش برای بازی با سپاهان مشخص شود.

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند. دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

به نقل از مهر، دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد. بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست