Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رگنوم روسیه، «نیکلای پاتروشف» دبیر شورای امنیت روسیه در یک نشست امنیتی اعلام کرد تاسیسات انرژی «سی اف دی» در یکی از نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور در بخش مرکزی امروز ۲۷ اکتبر هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

پاتروشف در ادامه سخنان خود گفت: از جمله اهداف دیگر این حملات سایبری منابع اطلاعات مقامات دولتی، شرکت‌های نظامی، صنعتی، هسته‌ای و همچنین موسسات آموزشی و علمی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است در بخش مرکزی روسیه سه نیروگاه بزرگ هسته‌ای «کورسک»، «کالینین کایا» و «اسمولن اسکایا» وجود دارد.

شورای امنیت روسیه پیشتر نیز اعلام کرده بود حملات سایبری در سال جاری (۲۰۲۱) پانزده درصد افزایش یافته است و طی سه سال گذشته ۱۱۵۰۰ حمله سایبری تنها در بخش مرکزی روسیه شناسایی شده است. سال گذشته نیز پاتروشف افشا کرد ۱۲۰ هزار حمله سایبری به زیرساخت‌های روسیه انجام گرفت که بیشتر آن‌ها از کشور‌های آلمان، آمریکا و هلند صورت گرفته بودند.

پیش از این هم «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت خارجه چین نیز در سخنانی اعلام کرد آمریکا منبع اصلی حملات سایبری در سراسر جهان است و حتی متحدان آمریکایی از چنین حملاتی از طرف واشنگتن در امان نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حملات سایبری تاسیسات هسته ای فدراسیون روسیه حملات سایبری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین

نمایندگان ایران و روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با یکدیگر دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، محسن نذیری اصل، نماینده دائم ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین المللی در وین با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند. 

اولیانوف در خصوص این دیدار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با نماینده ایران در آستانه سفر برنامه ریزی شده مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران دیدار کردم.

پیشتر بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اوایل هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز 17 الی 19 اردیبهشت ماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کندتکرار ادعاهای گروسی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • اتهام‌زنی آمریکا به ما درباره حمله سایبری به اروپا دروغ است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • خسارت ۹.۵ تریلیون دلاری حملات سایبری در سال ۲۰۲۴