Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@23:11:04 GMT

گزارش زنده؛ پرسپولیس یک _ نساجی یک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۳۴۷۶

گزارش زنده؛ پرسپولیس یک _ نساجی یک

پرسپولیس از ساعتی قبل در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه - ۵ آبان ماه - میزبان نساجی بود که این مسابقه در نیمه دوم با تساوی بدون گل در جریان است.

هفته دوم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: مهدی عبدی (دقیقه ۴۲۴- برای پرسپولیس)

اخطار: ایوب کلانتری (دقیقه ۱۷- از نساجی)

اخراج: -

پرسپولیس تهران: حامد لک، مهدی شیری، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، وحید امیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل محمدی

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، کریم اسلامی، مسعود شجاعی

سرمربی: ساکت الهامی

داور: امیر عرب براقی

شرح بازی:

پرسپولیس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه دوازدهم نیز به گل رسید اما با پرچم کمک داور، گل مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز به جز تک موقعیتی، این سرخ‌پوشان میزبان بودند و با تمرکز به حرکات از سمت راست دفاع نساجی و ارسال به محوطه برای مهدی عبدی در جست و جو رسیدن به گل بودند. بالاخره دقیقه ۴۲ تلاش آن‌ها از این سمت جواب داد و عبدی با قطع پاس تماشایی مهدی عبدی، بازی را یک بر صفر کرد تا پرسپولیس با برد راهی رختکن شود.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۴۲- مهدی عبدی) - حرکت وحید امیری پشت دفاع جامانده نساجی و ارسال دقیق، زمینی و تند و تیزش به محوطه جریمه را عبدی با تکلی قطع کرد تا در همان تیز اول علیرضا حقیقی تسلیم شود.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۶- پاس مسعود شجاعی، مهاجم نساجی را با لک تک به تک کرد ولی تکل مهدی شیری مانع از گلزنی او شد.

دقیقه ۲۹- ضربه سر مدافع نساجی روی کاشته ارسالی ممکن بود به اشتباه دروازه خودی را بگشاید اما توپ با فاصله اندک به کرنر رفت.

نکات ویژه:

* در دقیقه ۱۲ پاس رو به جلو پشت مدافعین برای مهدی ترابی با فرار او و پاس گلش برای مهدی عبدی همراه شد اما داور گل را به خاطر آفساید مردود اعلام کرد.

کد خبر 531607

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندارن نساجی مازندران تیم نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران دو روز دیگر در رقابت دشواری در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که کسب حتی یک امتیاز هم در این بازی می‌تواند آنها را به بقا در لیگ برتر امیدوارتر کند و محمود قائدرحمتی نیز سعی دارد با رفع مصدومیت به ترکیب تیمش در این بازی برگردد.

محمود قائدرحمتی که  دو هفته قبل در دیدار نساجی مازندران مقابل سپاهان و تیم سابق خود به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت، در دو مسابقه اخیرشان برابر تراکتور و ذوب‌آهن حضور نداشت، اما ظاهرا وضعیت او بهتر شده و بعید نیست بتواند در جدال با پرسپولیس به میادین برگردد.

هافبک بلند قامت نساجی مازندران که تجربه کسب چهار پیروزی همراه با تیم‌های مختلف مقابل پرسپولیس را دارد و دو سال قبل هم در جام حذفی یک پاس گل برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داد، زیر نظر کادر پزشکی تیمش شرایط بهتری پیدا کرده تا دوشنبه دوباره در لیست بازی قرار بگیرد.

قائدرحمتی که سه سال قبل هم در نساجی مازندران عضویت داشت و گل‌های حساسی در راه بقای این تیم در لیگ برتر به ثمر رساند، انگیزه زیادی دارد تا در دیدار با پرسپولیس به میدان برود و تیمش را کمک کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • تلاش ستاره قرمز‌ها برای رسیدن به پرسپولیس
  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند