Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، زهره الهیان، نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران، عضو فراکسیون زنان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست گذاری در حاشیه دیدار از تمرینات تیم ملی فوتبال زنان اظهار داشت: روز خوبی را در بین فوتبالیست‌های خانم که موفقیت‌های آن را از نزدیک دیدیم، سپری کرده و با توضیحاتی که کادر فنی داد، با آنان آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه نشاط و شادی از طریق ورزش به‌خصوص جوانان و دختران ایجاد می‌شود. بر همین اساس برای فراهم کردن مسیری برای این نشاط در جامعه ورزش زنان، شرایطی را برای ورزش کردن مهیا می کنیم تا شاهد نشاط و شادابی دختران سرزمین‌مان باشیم. در همین راستا برای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، از هیچ تلاشی برای حمایت از این قشر دریغ نخواهیم کرد.

وی در خصوص بیمه ورزش خطاب به کادر فنی و مسوولین فدراسیون فوتبال ادامه داد: بالاخره هر ورزشکاری به خصوص ورزشکاران تیم ملی که تقریبا تمام وقتشان را برای تمرین‌ها می‌گذارند، باید بیمه ورزشی داشته باشد، این موضوع را در مجلس شورای اسلامی مطرح و حل می‌کنیم. ما وظیفه داریم تا مشکلاتی که ورزشکاران داشتند، حل کنیم. برهمین اساس این موضوع را در مجلس مطرح می کنیم تا شرایطی فراهم شود که تمامی ورزشکاران بیمه شوند. امیدواریم در آینده اگر شرایط فراهم شود، از تیم ملی فوتبال زنان جهت حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنیم.

الهیان در خصوص حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: اقدامات و زیرساخت‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود تا از این پس شاهد حضور تماشاگران خانم در مسابقات باشیم.

پربیننده ترین مجیدی ناراضی از سه بازیکن / لیست خروجی استقلال آماده بازیکن جدید طارمی نیمکت نشین شد + عکس بحران در اردوی رقیب تیم ملی فوتبال ایران دبیرکل فدراسیون فوتبال مشخص شد هواداران استقلال مخالف یک انتصاب / آجرلو پای تصمیمش می ماند یا خیر؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حضور زنان در استادیوم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت؛  باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.
گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.
این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • ماجرای ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی چیست؟
  • ویدیوی منتشرشده در خصوص تابوت‌های جوبجی مربوط به سال ۱۳۹۸است
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها