Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در پایان نیمه اول با یک گل به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

* در جریان نیمه اول مسابقه به دلیل نبود تماشاگران سروصدای عجیبی در ورزشگاه ایجاد می‌شد. در یک نوبت بازیکنان نساجی در زدن ضربه کرنر تعلل کردند که حامد لک با جیغ و داد خطاب به داور گفت چرا کارت زرد نمی‌دهید؟ بعد از فریاد لک داور به بازیکن نساجی کارت زرد نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در صحنه‌ دیگری از مسابقه مسعود شجاعی به تصمیمات داور معترض شد که این اعتراض همراهی نیمکت‌نشینان نساجی را هم در پی داشت.

* مهدی عبدی بعد از به ثمر رساندن گل دستانش را بالا برد و خوشحالی نکرد. عبدی متولد قائم شهر است و در تیم جوانان پرسپولیس قائم شهر سابقه بازی دارد. مهاجم پرسپولیس به دلیل اینکه تیم شهرش گلزنی کرده، خوشحالی خاصی انجام نداد.

* بعد از گل تیم پرسپولیس ساکت الهامی با بهت و ناراحتی به بازیکنان تیمش نگاه می‌کرد و سپس به عملکرد یکی از مدافعانش معترض شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی اعتراض حاشیه بازی پرسپولیس و نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها