Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در ۳۳ سال رهبری و فرماندهی رهبر معظم انقلاب، تغییرات، تحولات، رشد، تعالی و ارتقاء در مدیریت دفاع، امینت و مقاومت در ابعاد ساختاری تجهیزاتی، آموزشی و حتی در بُعد عملیاتی در سطح راهبری صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در مراسم اختتامیه نمایشگاه کوثر ولایت (تدوین نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقاء و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی) در دانشگاه دفاع ملی با بیان اینکه اولین گام حضرت آقا توقف زمزمه ادغام ارتش و سپاه بود، گفت: آقا فرمودند ارتش و سپاه دو بازوی انقلاب اسلامی هستند؛ دومین‌گام رهبر معظم انقلاب اسلامی تفکیک ماموریت‌های نیروهای ارتش با نیروهای سپاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه با تدبیر و تصمیم حضرت امام خامنه‌ای ساختار ارتش از سه نیرو به چهار نیرو رسید، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نیروی دریایی یک نیروی راهبردی است و امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته است وارد اقیانوس هند و اطلس شود.

وی با اشاره به اینکه قدرت موشکی نیروی هوافضای سپاه با دستور فرماندهی معظم کل قوا توسعه یافته است و امروز جمهوری اسلامی کشوری با عبور سرافرازانه از متن توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان در منطقه به قدرت برتر در غرب آسیا تبدیل شده است، گفت: پروژه داعش شکست خورد و جبهه مقاومت اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه‌ای به پیروزی رسید.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه سه جنگ بزرگ اطراف ایران رخ داد، اما هیچگونه مشکلی برای ایران رخ نداد، افزود: عمق دفاعی استراتژیک ما از خلیج فارس به دریای مدیترانه گسترش یافته است و صهیونیست بیش از هر زمان دیگری سایه مقاومت و قدرت مجاهدان مومن امت اسلامی را بالا سر خود می‌بیند.

وی با طرح سوالاتی مبنی بر اینکه چه کسی طرح خاورمیانه بزرگ را شکست داد؟ چه کسی پروزه از نیل تا فرات را شکست داد؟ گفت: آمریکایی‌ها پس از ۲۰ سال مفتضحانه از افغانستان خارج شدند و به فضل الهی به زودی از عراق و سوریه نیز خارج خواهند شد.

سرلشکر صفوی گفت: پس از جنایت رژیم تروربستی آمریکا در شهادت حاج قاسم سلیمانی پایگاه عین الاسد مقتدرانه هدف قرار گرفت در حالی که پس از جنگ جهانی دوم کسی تاکنون جرات و اراده چنین کاری را نداشته است؛ اما رهبری عزیز و مقتدر ما در مقابل آمریکا و صهیونیست‌ها ایستادگی کرده است.

وی در ادامه مخاطب دستاوردهای این نمایشگاه را فراتر از نیروهای مسلح و حوزه امنیتی کشور، امت اسلامی دانست و تاکید کرد: باید از دستاوردهای این نمایشگاه برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه مدیریت دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی استفاده کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ علیرضا الهامی صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سایر سخنان راه برون رفت از مشکلات را قوی شدن دانستند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: قوی شدن در بخش‌های علمی، فنی و مهندسی و نظامی و … وظیفه همه ما در بخش‌های مختلف است.

الهامی با بیان اینکه باید راهکارهای قوی شدن را بیابیم، افزود: ما به عنوان سرباز، قوی شدن را یک وظیفه و تکلیف از جانب فرمانده خود می‌دانیم و در این زمینه مسئولیت داریم.

وی اظهار کرد: قوی شدن در حوزه نظامی اتفاقاتی چون عملیات وعده صادق را به وجود می‌آورد که عموم مردم را شادمان کرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: قوی شدن از جنبه‌ای حرکت در مسیر ظهور منجی عالم بشریت نیز است.

الهامی بیان کرد: پدافند شرق در دوران مدیریتی و فرماندهی امیر ارسلان پرویز در حوزه‌های عمرانی و ورزشی و توان رزم اتفاقات بسیار خوبی را رقم زده است.

وی افزود: ساخت قطعات، تعمیر قطعات و حفظ توان رزم در پدافند شرق انجام شده است که نشان از تسلط علمی همکاران پدافند هوایی شرق و با توجه به نگاه ملی آنان است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: توفیقات ارزشمند حاصل شده را قدردان هستیم.

الهامی بیان کرد: از امروز امیر حجت عباسی عهده دار مسئولیت فرماندهی پدافند هوایی شرق قائم آل محمد (عج) خواهد بود.

کد خبر 6091720

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت