Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی روشنفکر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دنا در بخش پاتاوه اظهار داشت: چنانچه در اجرای سد تنگ سرخ در ۱۱ سال سئوال می‌کردند شاید مخالف اجرای آن ‌بودم، اما اکنون پروژه در حال اجرا می‌باشد و مردم آن منطقه نسبت به زندگی تغییر ایجاد کردند و هزینه‌های زیادی در این سد صرف شده‌ است.

وی بیان کرد: ضروری است فرماندار دنا پروژه و طرح‌های عمرانی جدید تعریف کند و کمبودها و نواقص دیگر طرح‌ها را نیز جمع‌بندی کنند تا با قرار دادن آن در دستور کار برای جذب اعتبارات لازم در بودجه سال آینده نسبت به تکمیل و اخذ ردیف اعتباری برای انها تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشنفکر عنوان کرد: زمانی که بودجه این استان برگشت داده می‌شد و مدیران وقت حرفی برای دفاع نداشتند گذشت و هم‌اکنون همان افراد در حال دسیسه و سنگ‌اندازی هستند.

وی ادامه داد: مدیران با تعامل نسبت به انجام امور همت کنند و تلاش کنند اعتبارات و بودجه‌های اختصاص یافته را که در شرایط فعلی مصوب شده جذب کنند و هیچ بهانه‌ای برای عدم جذب اعتبارات پذیرفته نیست.

روشنفکر تصریح کرد: در موضوع بیمارستان پاتاوه با توجه به اینکه سه بار در ادوار گذشته کلنگ‌زنی شده، امروز مسئول شبکه بهداشت شهرستان دنا و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر از نهایی شدن احداث این بیمارستان داده‌اند.

سید فاضل پورخسرو بخشدار پاتاوه نیز گفت: در تمام روستاهای این بخش با مشکل آب مواجه هستیم.

وی افزود: پاتاوه همچون یک دهکده بوده و هیچ مبلمان شهری ندارد و نمایندگی بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در ان مستقر نشده است.

پورخسرو عنوان کرد: در زمان گذشته کلنگ بیمارستان زده شد اما همچنان بلاتکلیف مانده و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به صدور مجوز اقدام لازم را انجام نمی‌دهد در حالی که زمین آماده بوده و همیاری نیز از طرف مردم جمع آوری شده است.

 پورخسرو ادامه داد: رسیدگی به وضعیت بافندگان صنایع دستی در بخش سادات محمودی، ایجاد بازارچه صنایع دستی و بیمه هنرمندان نیز می‌تواند کمک شایانی به توسعه و اشتغال منطقه کند و رسیدگی و حل مشکلات برای افتتاح جایگاه‌های سوخت بخش پاتاوه با توجه به موقعیت خاص و قرار گرفتن بر سر راه کریدور شمال به جنوب یکی از مطالبات اصلی مردم بخش پاتاوه است.

وی با بیان اینکه ارتقای ادارات بخش پاتاوه نیز از موارد لازم این بخش به شمار می‌رود، ادامه داد: در زلزله سال گذشته شهرستان دنا توجه آنچنانی به بخش پاتاوه نشد و در زلزله دوم منازل در بخش پاتاوه دچار آسیب شدند و نیازمند کار کارشناسی و رسیدگی لازم هستند.

بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا با جمعیتی افزون‌بر ۴۲ هزار نفر و دارا بودن روستاهای بزرگ از نبود زیرساخت‌ها اولیه رنج می‌برد. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد دولت یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد دولت یاسوج کهگیلویه و بویراحمد دولت یاسوج شهرستان دنا بخش پاتاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر

آسفالت تونل کندوان، بیش از 2 سال است توسط «عوامل راه‌ساز»، «تخریب و لایه‌برداری» شده است تا «روکش جدید» در این مسیر ریخته شود، اما در این مدت، این تونل برای مسافران، هنوز آماده نشده و مسیر تردد، شبیه «مسیر کارگاهی» است. سطح زمین تونل کندوان مدت‌هاست،‌ توسط عوامل راه‌ساز، «تخریب فنی» شده است. مطابق تصویر، شیارهای موازی ایجادشده در معبر تونل کندوان کاملا مشخص است و نشا نمی‌دهد، آسفالت مسیر کنده شده است.

این وضعیت، «حجم انبوهی از سنگ‌ریزه و ذرات خاک» را در فضای تونل معلق می‌کند که برای شیشه‌های جلوی خودروهای عبوری خطرناک است و هم برای هوای داخل تونل آلودگی ایجاد می‌کند. در مقابل،‌ اخیراً «چراغ‌های مخفی رنگی در بخش‌هایی از سقف تونل» نصب شده است تا ظاهر مسیر را زیبا کند./ دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • رقص نور به جای آسفالت / در تونل کندوان چه خبر است ؟
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • عکس| رقص نور به جای آسفالت؛در تونل کندوان چه خبر ست؟
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر