Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:21:28 GMT

شرایط بیمارستان امام رضا (ع) میامی در حد انتظار نیست

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۳۷۶۷

شرایط بیمارستان امام رضا (ع) میامی در حد انتظار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، محمدحسن صائمی امشب در دیدار مردمی استاندار سمنان با جمعی از نمازگزاران و اهالی شهرستان میامی در مسجد جامع این شهرستان اظهار کرد: شهرستان میامی با وجود اینکه در مسیر تردد زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) قرار گرفته، اما وضع مرکز درمانی این شهرستان در حد انتظار نبوده و چارت سازمانی بیمارستان امام رضا (ع) میامی تکمیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان میامی در حد قابل‌قبول نیست و برای مثال استخر میامی با وجود گذشت هشت سال از زمان ساخت، همچنان تحویل مردم نشده است.‌

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر میامی ادامه داد: واگذاری پارک‌جنگلی آب مرجان به شهرداری میامی می‌تواند در احیای این مجموعه تأثیرگذار باشد.‌

صائمی ادامه داد: اصلاح هندسی ورودی شهر و ایجاد زیرگذر در ورودی میامی از مطالبات جدی مردم این شهرستان است.‌

وی با بیان اینکه تکمیل حسینیه شهدای گمنام از انتظارات به‌حق مردم شهرستان میامی است، ‌اضافه کرد: ایجاد ایستگاه راه آهن در محور میامی به جیلان از درخواست‌های مردم میامی است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: میامی شهرستان میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود