Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@05:55:42 GMT

تکمیل سد پارسیان پس از ۲۸ سال

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۳۹۰۰

تکمیل سد پارسیان پس از ۲۸ سال

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: پس از بازدید از سد پارسیان در این شهرستان مقرر شد با پیگیری های نماینده مجلس و قول مساعدی که از رییس جمهور و وزیر نیرو گرفته‌ایم، به زودی شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن این سد پس از ۲۸ سال باشیم.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه ۵ آبان در سفر به‌ شهرستان ممسنی، ضمن بازدید از پروژه‌ها و بخش‌های مختلف این شهرستان، به خبرنگاران گفت: امیدوار هستیم که تا پایان امسال، مشکل تونل جاده نورآباد به بوان، رفع و قطعه‌ای از این پروژه آماده بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانیه با بیان اینکه مسیر نورآباد به بوان، از محورهای ناایمن فارس به شمار می‌رود که مواردی از تصادف در آن حادث شده است، لزوم تسریع در تکمیل این پروژه را یادآور شد و گفت: در خصوص گازرسانی و آبرسانی به 20 روستای شهرستان، دستور لازم صادر شده است.

استاندار فارس با ابراز تأسف از این که دو پروژه ورزشگاهی در شهرستان ممسنی نیمه کاره مانده و رو به تخریب است، یکی از موارد مورد تاکید را تسریع در تکمیل این پروژه‌ها اعلام و ضمن اشاره به بازدیدی که از ساختمان شهرداری نورآباد داشت یادآور شد که تصمیمات لازم برای این پروژه هم اتخاذ شده است.

او که در این سفر به زیارت قبور شهدای گمنام در تپه نور الشهدا نورآباد رفته بود از تخصیص اعتبار برای احداث یک مجتمع فرهنگی در این مکان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) تا پایان سال تکمیل شود و در اختیار مردم شریف قرار گیرد.

برپایه این گزارش، ایمانیه ضمن تاکید بر لزوم راه اندازی بخش ام‌آر آی در شهرستان ممسنی، خاطرنشان کرد: ۱۲ پروژه مدرسه سازی در ممسنی نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد: یکی از خواسته‌های مردم تکمیل جاده دالین به نورآباد است که در سفر هیئت دولت دستورات لازم در این خصوص گرفته و پس از آن نیز پیگیری‌ها از طریق وزارت راه انجام شده که بر این اساس مقرر شد قطعات یک و سه این مسیر نیز ساخته شود و به زودی مورد استفاده قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا، ایمانیه در این سفر همچنین به دعوت لیلا کشاورز، از  دانشجویان دانشکده پزشکی که قهرمان بین‌المللی تکواندو است، از روستای دیده‌بان در بخش دشمن زیاری بازدید کرد.

ایمانیه در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به اینکه منطقه دشمن‌زیاری عنوان بزرگترین تاکستان دیم کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: رفع مشکلات این تاکستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد صنایع تبدیلی با هدف ایجاد اشتغال و تقویت گردشگری، در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار فارس همچنین مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای دیده‌بان را یکی از موارد مدنظر دانست و دستور بررسی و اجرای راهکارهای رفع آن را صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بیمارستان ولیعصر عج وزارت راه نورآباد ممسنی استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا

وزیر دفاع پاکستان درباره تکمیل خط لوله گاز ایران-پاکستان به‌رغم هشدارهای آمریکا، ابراز خوش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا، «خواجه عاصف» وزیر دفاع پاکستان روز پنجشنبه ابراز خوش‌بینی کرد که کار تکمیل خط لوله گاز میان این کشور و ایران به‌رغم هشدارهای آمریکا به سرانجام برسد.

او با اشاره به سفر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به این کشور، آن را تحولی مهم به‌ویژه درباره پروژه خط لوله انتقال گاز دانست.

به گزارش پاکستان تودی، این اظهارات عاصف در حالی بیان شده که ایالات متحده به بهانه تحریم‌ها، درباره هرگونه توافقات تجاری با ایران هشدار داده است.

کلید پروژه خط لوله گاز در سال ۲۰۱۰ و با هدف انتقال گاز از میادین پارس جنوبی در ایران برای تامین انرژی پاکستان زده شد؛ پروژه‌ای که به‌رغم تکمیل در ایران، در پاکستان با تاخیر همراه بوده است.

در میانه نیاز مبرم پاکستان به انرژی و همچنین درخواست از آمریکا برای صدور معافیت تحریمی درباره خط لوله گاز، دولت موقت پاکستان چندی پیش برنامه‌های آغاز ساخت و ساز این پروژه را تصویب کرد.

وزیر دفاع پاکستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از سیاست‌های دوگانه کشورهای غربی به‌خصوص درباره اقدامات رژیم صهیونیستی در مقایسه با کشورهای دیگر انتقاد کرد.

او با اشاره به چالش مشترک تروریسم برای ایران و پاکستان، بر تعهد مشترک ۲ کشور برای مقابله با آن تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است