Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی درگیرانه و فیزیکی بود. دو تیم به خوبی پرس شدید گذاشته بودند و فضای کمی در اختیار هم قرار می‌دادند و برای همین بازی بیشتر در میانه میدان بود. در مجموع بازی خوبی از آب درآمد و تماشاگرپسند بود. دو تیم هم موقعیت‌های خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: نساجی تیم خوبی بود و بازی سختی را پیش‌بینی می‌کردیم که همینطور هم شد. به بچه‌ها گفته بودم این بازی اصلاً راحت نیست. بازی خانگی بود، ولی کار سختی داشتیم. این اولین سه امتیاز خانگی ما بود و امیدوارم این مسیر را ادامه دهیم، هرچند که مشکلات عجیب و غریبی داریم. بچه‌ها با تمام کمبود‌ها کار می‌کنند و امیدوارم این مشکلات حل شود. درگیری ذهنی زیادی داریم که قابل گفتن نیست. اگر لازم باشد در آینده می‌گویم. مشکلاتی داریم که در شأن پرسپولیس نیست که در این مخمصه کار کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه به تیمش اجازه جذب بازیکن خارجی داده نشد، اما دیگر تیم‌های لیگ برتر با استخدام مهره‌های خارجی خود را تقویت کردند، گفت: شرایط طوری است که حتی مخارج روزانه باشگاه را هم نمی‌توانیم تأمین کنیم و نمی‌دانم چطور بازیکن خارجی می‌خواهیم جذب کنیم. پنجره باشگاه بسته است، ولی دوست داریم تیم را تقویت کنیم. با بحثی که برای گرفتن بازیکن خارجی به وجود آورده‌اند،‌ به این نتیجه رسیدیم که فقط پرسپولیس نمی‌تواند این کار را انجام دهد. امیدوارم شرایط برابری برای همه تیم‌ها وجود داشته باشد.

گلمحمدی در نشست خبری بعد از بازی نیز گفت: بازی را خوب شروع نکردیم، ولی رفته رفته تیم بهتر شد. ما خودمان را در زمین بهتر پیدا کردیم، توپ را بهتر در گردش قرار دادیم و گل زدیم. در انتهای نیمه اول صحنه‌های خوبی را شاهد بودیم. کلاً از نیمه اول راضی نبودم و فقط گل زدیم، ولی در نیمه دوم بازی بهتری شد. دو تیم دوست داشتند پرس کنند و فضای کمتری به یکدیگر می‌دادند، این باعث می‌شد بازی درگیرانه و فیزیکی باشد.

وی اشاره کرد: بازی هرچه جلو رفت تیم حریف سعی کرد بازی مستقیم داشته باشد. از نتیجه راضی هستم ولی بازی آنطور که دوست داشتم نمایش خوبی داشته باشیم اینطور نبود. فکر می‌کنم موقعیت‌های خوبی در توپ‌گیری و ضدحملات داشتیم ولی با اینکه از نتیجه راضی هستم ولی بازی مورد پسند من نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه دلیل عدم بازی خوب پرسپولیس، شکست مقابل الهلال است، گفت: در بحث فنی تیم حریف پرس خوبی گذاشته بود و این کار ما را سخت کرده بود. دوست داشتم تیم هجومی بازی کند، ولی تحت تاثیر پرس حریف قرار گرفتیم. تیم نساجی تیم خوبی است و یک تیم معمولی به حساب نمی‌آید. بازی مقابل این تیم برای هر تیمی سخت است.

گلمحمدی راجع به مشکلات تیم پرسپولیس هم گفت: خیلی نمی‌خواهم راجع به این مسائل صحبت کنم، چون قبلاً زیاد صحبت شده ولی ترتیب اثری داده نشده است. سعی می‌کنیم صبورتر باشیم، ولی امیدوارم سوءاستفاده از این مسئله نشود. شرایطی که ما داریم شرایط واقعاً خاصی است. اینکه تیمی با پنج قهرمانی پشت سر هم چنین وضعیتی داشته باشد در شأن ما نیست. مشکلاتی که بچه‌های ما دارند عجیب و غریب است. امیدوارم توجه بیشتری به این تیم شود. ما خواسته زیادی نداریم. اگر بگویم تا الان چند درصد گرفته‌ایم شاید باور نکنید، چون تا الان هیچ درصد نگرفته‌ایم! امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

 

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم