Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:48:30 GMT

تمامی جاده های کوهستانی گیلان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۴۳۰۶

تمامی جاده های کوهستانی گیلان بازگشایی شد

امیر مرادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰ راهدار با پنج دستگاه از انواع ماشین آلات این عملیات برفروبی را انجام دادند .

وی محورهای برفروبی شده را شامل اسالم به خلخال از توابع تالش، پونل به خلخال از توابع رضوانشهر ، سیاهکل - دیلمان در حوزه شهرستان سیاهکل و ارتفاعات رودسر عنوان کرد و گفت: اکنون تمامی ای محورهای پاکسازی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی با اشاره به اینکه در حال حاضر بارش برف در مناطق کوهستانی استان قطع شده است، گفت: رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی استان زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت : شهروندان می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی تماس بگیرند.

۵۴۲ راهدار با با ۳۵۹ دستگاه انواع ماشین آلات در ۳۹ راهدارخانه ثابت و ۱۸ را هدار خانه سیار به منظور رفع مشکلات احتمالی در را ههای استان مستقر هستند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم) زمستان جاده جنگلی توسکستان؛ گرگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند