Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان و رای دهندگان در پروژه برترین های قرن چندین بار نام ناصر نورایی را به عنوان یکی از مهاجمان برتر تاریخ فوتبال ایران که می توانست نامش در تیم منتخب باشد، ذکر کردند. آخرین بار ماه گذشته محمود ابراهیم زاده بود که گفت فوتبال نورایی به اندازه توانش دیده نشد. حالا مهدی حدادپور در تماس با ناصر نورایی نظر این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص برترین های قرن را جویا شده است

ناصر نورایی سال ها در هما و پرسپولیس تهران بازی کرد و در سال 1354 با زدن 18 گل آقای گل لیگ سوم تخت جمشید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورایی در عرصه ملی نیز افتخاراتی در کارنامه خود دارد. او در بازی های المپیک 1976 مونترال، جام ملت های آسیا در سال 1976 و جام جهانی 1978 آرژانتین در تیم ملی حضور داشت و توانست با قهرمانی جام ملت ها با تیم ملی را تجربه کند. ناصر نورایی یکی از بازیکنانی است که در اولین بازی ملی خود برای ایران موفق به گلزنی شده است.

به گزارش طرفداری، ناصر نورایی در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور تیم منتخب قرن خود را به شرح زیر انتخاب کرد.

دروازه بان:

ناصر حجازی را بنوسید. هرچند اگر حسین راغفر را هم در این پست بگذاریم غیرمنطقی نگفتم. دروازه بانی به غایت شایسته و دوست داشتنی بود.

مدافعان:

سهام میرفخرایی و بیژن ذوالفقارنسب انتخاب های من هستند. دو مدافع میانی با کلاس، جنتلمن و دوست داشتنی بودند.

دفاع راست:

ابراهیم آشتیانی در این پست مدافعی مدرن، با شخصیت و با وقار بود.

دفاع چپ:

آندرانیک اسکندریان عملکردی بسیار شایسته در پست دفاع چپ داشت. می توان گفت یک دفاع چپ کلاسیک تمام عیار.

هافبک دفاعی:

پرویز قلیچ خانی صاحب سبکی شایسته و متفاوت بود. هیچ کس به اندازه او در کارش صلابت نداشت. انتخاب من پرویز قلیچ خانی است هرچند کریم باقری نیز بازیکن بزرگی است و باید از او در این پست یاد کنیم.

هافبک راست:

هیچ بازیکنی در هافبک راست یارای رقابت فنی با علی پروین را نداشت. او واقعا بی نظیر بود.

هافبک چپ:

علیرضا عزیزی، خدا رحمتش کند. هافبک فوق العاده ای بود و یکی از همبازیان خوب من در تیم هما ... یادش به خیر. از محمد صادقی هم نام می برم که در این پست بسیار شایسته بود.

هافبک هجومی:

علی کریمی، بازیکنی خلاق، تکنیکی و همه چیز تمام.

مهاجمان:

حسن روشن و غلامحسین مظلومی را دوست دارم. سبک فنی آنها را واقعا به علی دایی و ناصر محمدخانی ترجیح می دهم.

ناصر نورایی در ادامه از علی پروین، علی کریمی و سهام میرفخرایی به عنوان بازیکنان قرن یاد کرد. او همچنین حشمت مهاجرانی و فرانک اوفارل را مربیان قرن معرفی کرد و داور قرن را نیز علیرضا فغانی دانست.

نورایی ترجیح داد عنوان تیم قرن را به تیمی بدهد که خود تجربه حضور در آن را داشت. تیم قرن پیشکسوت فوتبال ایران، تیم ملی در المپیک 1976 مونترال بود. او در بخش پایانی عنوان سه ورزشکار برتر قرن را به محمد نصیری، حسن یزدانی و علیرضا سلیمانی داد.

لازم به ذکر است ناصر نورایی برای اولین بار دو نام را وارد لیست تیم منتخب قرن کرد. نام سهام میرفخرایی در خط دفاعی و زنده یاد علیرضا عزیزی در خط هافبک. پیش از این نام هر دو را از زبان کارشناسان به عنوان بازیکنان شایسته حضور در تیم منتخب شنیده بودیم اما این اولین بار بود که نام شان وارد لیست تیم منتخب شد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم طبق نامه AFC، ایران ملزم به داشتن VAR نیست / به بهانه نشست خبری قوه قضاییه ادعای عجیب اسپورت قطر؛ تاباتا استقلالی می شود کیه لینی: رونالدو مثل مارادونا و پله جاودانه خواهد بود؛ امیدوارم رایولا بگذارد دلیخت در یوونتوس بماند لوکاس هرناندز به زندان نمی رود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول

علی اکبر حسینی محراب  استاندار خوزستان با اشاره به اینکه گام‌های صادراتی خوبی در این واحد تولیدی برداشته شده است بر افزایش تعامل این هلدینگ با کشاورزان تاکید کرد. 

 هلدینگ رحمت تجارت که اسفند سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دزفول به طور رسمی افتتاح شد فعالیت آزمایشی خود را از سال ۹۸ آغاز کرد. 

 این هلدینگ از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیر پوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرار دارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.

هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده است.

بازدید از طرح‌های اقتصادی و زیرساختی، دیدار با نخبگان، شرکت در نشست شورای اداری شهرستان و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار خوزستان به شهرستان دزفول است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم