Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مشکل اولین جایگاه سوخت زرند یعنی جایگاه حاج احمد چراغی در خیابان معلم رفع شده و در حال حاضر امکان سوختگیری با تعرفه ۱۵۰۰ تومانی در این جایگاه وجود دارد.

علی صادق زاده فرماندار زرند با تشکر ویژه از مردم برای صبوری که به خرج دادند، بیان داشت: مردم با شعور و با فرهنگ زرندی مانند همیشه با همکاری با دولت و نظام موجب شکست توطئه دشمن شدند، که جای تشکر ویژه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تامین بنزین وجود ندارد و جایگاه‌های دیگر با تعرفه ۳ هزار تومانی در حال خدمت رسانی میباشند، بیان داشت: از مردم تقاضا داریم که برای دریافت بنزین تجمع نکنند و در اولین فرصت بقیه جایگاه‌های سوخت نیز به مدار باز خواهند گشت.

صادق زاده از ادامه فعالیت نیرو‌های مربوطه برای حل مشکل سایر جایگاه‌های سوخت در این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد بزودی حداکثر تا فردا مشکل بقیه جایگاه‌های سوخت هم رفع شود.

او با اشاره به فعالیت ۱۲ جایگاه سوخت در سطح شهرستان که از این تعداد ۶ جایگاه در زرند سوخت رسانی میکنند، گفت: هیچ نگرانی برای حفظ سهمیه کارت سوخت وجود ندارد ضمن اینکه موضوع افزایش قیمت سوخت نیز مطرح نیست.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جایگاه سوخت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد