Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سپاس زاده بخشدار صیدون از توابع شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مثل اینکه غربت شهدای گمنام تمام‌نشدنی است. گاهی این بی‌مهری ها باعث مهجور ماندن این شهدا همچون نام و نشانشان می‌شود، ما شرمنده همه شهدا هستیم ولی غربت شهدای گمنام، شرمندگی ما را بیشتر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدایی که همچون چراغی بر تپه نورالشهدای شهرمان، فرهنگ ایثار و گذشت و پایمردی و جوانمردی را به ما یادآوری می کنند.

او افزود:  تپه نورالشهدای صیدون علی رغم تلاش خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان خوزستان به دلیل راه نامناسب و آسفالت نبودن مسیر، زیارت را برای زوار این شهدای عزیز سخت کرده است و  در سفر اخیر مدیرکل راهداری استان خوزستان به شهرستان باغملک و با دعوت از ایشان ضمن زیارت مزار شهدای والامقام، قول به اجرای آسفالت این مسیر را داده اند.

سپاس زاده با بیان اینکه با آسفالت این مسیر با یک تیر دو نشان زده خواهد شد، اظهار کرد: اولا دسترسی مردم و زائران امام زاده عبدالله و گردشگران و مردم بخش صیدون به مزار شهدای گمنام صیدون بهتر و راحت تر خواهد شد و دیگر اینکه با توجه به اینکه مسیر بین شهر صیدون و روستای بنه لم که جاده ارتباطی استان کهگیلویه به خوزستان نیز است  عرض کمی دارد و تاکنون چندین نفر از اهالی بخش و مسافرین در این مسیر به دلیل تصادفات  جان خود را از دست داده اند، از مسیر تپه شهدا می شود به عنوان لاین رفت استفاده کرد و مشکلات ترافیکی و تصادفات را به حداقل کاهش داد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای گمنام آسفالت جاده شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان

مردم جهانشهر مقاومت با پای پیاده مسیر صعب العبور ارتفاعات کوهپایه کرمان (منطقه سیمک) را پیمودند و شهید گمنام را تا خانه ابدی‌اش همراهی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مردم دیار کریمان که همزمان با ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام میزبان شهید گمنام ۱۹ ساله بودند، پس از استقبال بی نظیر در روستاهای منطقه کوهپایه کرمان، امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت مسیر دو کیلومتری در ارتفاعات را با پای پیاده پیمودند.

شهید گمنام کوهپایه کرمان ۱۹ ساله و در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده است. در ادامه فیلمی از مسیر طولانی حضور مردم در آئین تشییع شهید گمنام را ببینید:

کد خبر 750514

دیگر خبرها

  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند